Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΟΥ, είναι και δικός σας Γιός και Θεός...


Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΟΥ,
είναι και δικός σας Γιός και Θεός...

Ο Γιός μου και Θεός μου, είναι Γιός σας και Θεός σας. Γιατί πληγώνετε τον ίδιο σας τον Γιό;
Πολλές φορές αναγνωρίσατε τον Γιό μου και τον ονομάσατε Υιό του Θεού. Γιατί πράγματι έτσι είναι. Είναι ο Υιός του Θεού.
Αλλά όμως είναι και Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Γράφτηκε στη Γραφή πολλές φορές «Υιός του ανθρώπου», για να καταλάβετε ότι είναι και δικός σας Γιός, που σας Τον παραχώρησε ο Θεός Πατέρας να Τον αγαπάτε και να Τον λατρεύετε σαν δικό σας θησαυρό.
Να μπορούσατε, όπως με τον θησαυρό που εσείς ονοματίζεται το παιδί σας, το καμάρι σας, το κοριτσάκι σας και το αγοράκι σας, που δεν θα θέλατε ποτέ να το πικράνετε, που δεν θα θέλατε ποτέ να το δείτε να δυστυχεί, που δεν θα θέλατε ποτέ να το δείτε να υποφέρει... γιατί τώρα δεν μπορείτε να νιώσετε έτσι και με Αυτόν, τον Υιό του Θεού και τον δικό σας Γιό;
Εγώ σαν Μάνα Τον λάτρεψα σαν Γιό μου. Μετά έμαθα ότι ήταν και Θεός μου και Τον φώναζα «Γιέ μου και Θεέ μου».
Τώρα εσείς το ξέρετε και ο ίδιος ο Θεός Πατέρας, σας Τον παραχωρεί στην αγκαλιά σας, να Τον κάνετε δικό σας Γιό, Τον Θεό σας και να γίνετε ένα.
-Δεν μπορείτε λοιπόν να νιώσετε πόσο υποφέρει;
-Δεν μπορείτε να νιώσετε πόσο ο ουράνιος Πατέρας θα ήθελε, να μην πληγώνετε άλλο τον Γιό Του;
-Δεν μπορείτε να νιώσετε, ότι αυτός ο Υιός του Θεού ζητάει να γίνει Γιός δικός σας;
Ο ίδιος ο ουράνιος Πατέρας θέλει ο Γιός Του, να γίνει Γιός δικός σας, όπως έγινε Γιός της Μαριάμ, όπως έγινε ο Γιός του ο Ιωσήφ, ο Γιός του ανθρώπου.
Γι’ αυτό γράφτηκε και ξαναγράφτηκε και λέγεται και ξαναλέγεται ότι ο μοναδικός μου θησαυρός, ο Ιησούς, είναι ο Υιός του ανθρώπου, για να Τον αγαπήσετε σαν δικό σας Παιδί. Ποιόν; Τον Θεό σας.
Τόσο πολύ καταδέχεται ο Θεός να μπει μέσα στην καρδιά σας, γιατί είσαστε εσείς οι άνθρωποι, τα αγαπημένα Του πλάσματα. Γιατί κι εγώ ένας απλός άνθρωπος σαν κι εσάς ήμουνα, μόνο που με απλότητα και με έρωτα θεϊκό αναζήτησα τον Βασιλιά του ουρανού, να γίνει ο Θεός της καρδιάς μου. Γι’ αυτό κάθε μέρα φώναζα: «Θεέ μου, καρδιά μου».
Αυτό άκουγαν οι Άγγελοι κάθε μέρα από το στόμα μου να φωνάζω και να διαπερνάει αυτή η προσευχή τους ουρανούς και να θαυμάζουν οι Άγγελοι τον έρωτα που είχα στον Θεό Πατέρα.
Τον φώναζα «Θεέ μου, καρδιά μου».
-Δεν μπορείτε να Τον φωνάξετε κι εσείς το ίδιο;
-Δεν μπορείτε να νιώσετε την πύλη του ουρανού, που είναι ο έρωτας του Θεού;
-Δεν μπορείτε να κατεβάσετε τη χάρη του Θεού, που είναι ο δικός μου Γιός;
-Δεν μπορείτε να ανοίξετε την αγκαλιά σας και να Τον δεχτείτε μέσα στα στήθη σας, μέσα στη ψυχή σας και να Τον κάνετε δικό σας Βασιλιά;
-Δεν μπορείτε να νιώσετε, ότι Αυτός είναι η ευτυχία;
-Ότι Αυτός είναι η απέραντη χαρά του ουρανού;
-Δεν μπορείτε να νιώσετε, ότι χάρη σ’ Αυτόν εσείς μια μέρα θα είσαστε χαρούμενοι;
Αναζητήστε Τον λοιπόν. Αναζητήστε Τον!

(Από: Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ, π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ