Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

"Νοσταλγικά..." Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ


"Νοσταλγικά..."
Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ

Παιδιά Μου αγαπημένα, σπλάχνα Μου λατρεμένα, πόσο η καρδιά μου σας ποθεί!

Πόσο νοσταλγικά στρέφω τη ματιά Μου στη γη για να σας δω! Το ίδιο νοσταλγικά επιθυμώ να στρέψετε και σεις τη ματιά σας στον ουρανό για να Με αναζητήσετε.

Πόσο νοσταλγικά σας μιλάω ερωτικά εκφράζοντας τον μητρικό Μου θεϊκό έρωτα σε σας! Το ίδιο νοσταλγικά επιθυμώ και σεις να Μου μιλάτε γλυκά και τρυφερά όπως κάθε μωρό στη μαμά του.

Πόσο νοσταλγικά ακούω τα τρυφερά λόγια που λέτε ανάμεσά σας, όταν νιώσετε αγάπη και έλξη για κάποιον! Πόσο θα ήθελα να νιώσει η ψυχή σας και για Μένα αυτή την έλξη!

Πόσο νοσταλγικά βλέπω το κάθε σπλάχνο Μου, να αγκαλιάζει το παιδί που του χάρισα, απολαμβάνοντας τα παιδικά του χάδια! Το ίδιο νοσταλγικά θα ήθελα να αγκαλιάσετε σαν βρέφος τον μονογενή Μου Υιό Ιησού και να Τον πλημμυρίσετε με τα χάδια και τα φιλιά σας, αλλά και το ίδιο νοσταλγικά λαχταρώ και Εγώ να μπείτε στην μητρική καρδιά Μου και να χαθείτε στην απεραντοσύνη της ευσπλαχνίας και του θεϊκού έρωτά Μου!...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ