Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ…




ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ…

Σήμερα, αν θέλετε να αρχίσετε να αξιολογείτε το μεγάλο δώρο, που σας έδωσε ο Θεός, την αγάπη, πρέπει να μάθετε να γονατίζετε τόσο οι μάνες, όσο και τα παιδιά.
-Ξέρεις τι ωραίο πράγμα είναι  να γονατίζει το μικρό παιδάκι;
Μιμηθείτε τις μικρές αγίες, την Ελπιδούλα, την Αγάπη, την Πίστη, αυτές τις κόρες της Αγίας Σοφίας, αλλά και όλα τα μικρά άγια παιδάκια, την Μαρίνα μου, δεκαπέντε χρονών ήτανε, την Κατερίνα μου, δεκαοκτώ χρονών ήτανε, την Μαρκέλλα μου, δεκαοκτώ χρονών ήτανε, την Χριστίνα, μικρά κοριτσάκια ήτανε. Κι όμως κέρδισαν τα μικρά παιδιά τον ουρανό.
Πως τον κέρδισαν τον Ουρανό; Νομίζετε ότι ο Θεός συγκινήθηκε από τις πράξεις τους, από τα καλά τους έργα; Αφού Εκείνος τους έδινε δύναμη να τα κάνουν.
Συγκινήθηκε όμως από τον θεϊκό έρωτα, που είχαν στα σπλάχνα τους.  Η καρδιά τους έκαιγε σαν καμίνι, σαν φωτιά! Αυτό θα πει αγάπη!


Και σεις, γιατί ντρέπεστε να γονατίσετε, να ενώσετε τα χέρια σας και να πείτε μια λέξη  «Σ’ αγαπώ» σ’ Εκείνον που σας λατρεύει;  Μα όταν μια μέρα θα πεθάνουμε, Σ’ Εκείνου την αγκαλιά θα πάμε.
Γιατί φοβάστε και ντρέπεστε Εκείνον, που σας αποκαλεί «σπλάχνα Μου», που φωνάζει εσάς τα παιδιά, «κρινολούλουδα Μου»; Γιατί;
Δίνετε όλο τον έρωτά σας, την αγάπη σας, στον σύντροφό σας, σ’ αυτόν που ίσως κάποτε σας εγκαταλείψει. Σ’ αυτόν, που κάποτε ίσως σας πικράνει. Σ’ αυτόν, που ίσως κάποτε δεν σας καταλάβει. Ρωτήστε τους μεγάλους, αν είναι απόλυτα ευτυχισμένοι με το γάμο τους, για να δείτε πόσοι πέτυχαν. Συνήθως μας απαντούν: «Εντάξει με αγαπά, αλλά δεν με καταλαβαίνει και αναγκάζομαι μόνη μου να τα βγάλω πέρα».
Ψέματα είναι αυτά που λέω;  Όχι.
Να είμαστε λοιπόν ειλικρινείς και να λέμε την αλήθεια.
Ξέρετε γιατί σας συμβαίνουν αυτά;
Γιατί δεν κάνατε σωστή διαχείριση της αγάπης Του!
Σ’ Αυτόν που σε φωνάζει «κρινολούλουδό Μου» και θέλει να σε κλείσει στην αγκαλιά Του, εσύ δεν Του μιλάς καθόλου.
Ευλογημένα τα παιδιά εκείνα, που γονατίζουν και διαχειρίζονται το μεγαλύτερο δώρο, την αγάπη Του, μέσα από την προσευχή τους, μέσα από τον έρωτά τους προς τον Θεό, σαν την πιο μεγάλη δύναμη, που θα τους στεριώνει σε αυτή τη γη.

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ