Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

"Σκεφτείτε τον χρόνο που αφιερώνετε στον Θεό..."


"Σκεφτείτε τον χρόνο που αφιερώνετε στον Θεό..."

  Θέλει να μας πει ο Θεός:

...Όταν κατεβάζω τα μάτια Μου στη γη για να αντικρίσω τα παιδιά Μου, με πόνο διαπιστώνω πως είναι λίγα αυτά που Με κοιτούν στα μάτια και Μου λένε, είμαστε εδώ Πατέρα Μου εμείς, και λαχταρούμε ένα σου χάδι, μια πατρική αγκαλιά, ένα φιλί δικό Σου.

Λίγα είναι τα παιδιά, που θέλουν να ενωθούν με Μένα. Που θέλουν να μπουν στην καρδιά Μου και ανοίγουν τη δική τους για να Με κλείσουν και αυτοί στοργικά. Τα υπόλοιπα, ποτέ δεν σηκώνουν το βλέμμα τους ψηλά. Παραδομένοι σε σαρκικές απολαύσεις και αναζητήσεις, τρέχουν να βρουν γήινες χαρές, να περάσουν τον χρόνο τους. 

Έχει καταφέρει να τους πείσει ο σατανάς, πως δεν υπάρχω, πως δεν τους έχω ανάγκη και δεν Με έχουν και αυτοί, ή στην καλύτερη περίπτωση, αν αφιερώσουν πέντε λεπτά τη μέρα για να πουν ένα πάτερ ημών, σύντομα και δίχως καν να στείλουν την καρδιά τους στον ουρανό, έχουν κάνει το καθήκον τους προς Εμένα και μπορούν ασυνείδητα και απροκάλυπτα να συνεχίσουν τον τρόπο που ζουν.

...Σημειώστε σε ένα χαρτί τις ώρες που αφιερώνετε στον σατανά, ζώντας όπως σας έχει μάθει. Πόσες ώρες αφιερώνετε στα περιττά σχόλια και κρίσεις, πόσες ώρες σε διαβολικά ακούσματα, πόσο χρόνο σε γαστριμαργίες και βλαβερές ουσίες που κυριεύουν το σώμα και το κάνουν ανίσχυρο και ακυβέρνητο, έρμαιο στα σαρκικά πάθη και πόσες ατελείωτες ώρες μολύνει την ψυχή σας μέσα από τα μάτια σας, που παραδομένα στην τηλεόραση παρατηρούν καθετί βρώμικο και ανήθικο που σας φουσκώνει τον εγωισμό και την φιλοδοξία, προσπαθώντας να σας πείσει πως όλα επιτρέπονται και δεν χρειάζεται να ζεις με φραγμούς αν θέλεις να πετύχεις στην ζωή σου. 

Σημειώστε επίσης και τις στιγμές που θα Με σκεφτείτε και θα Μου πείτε ένα λόγο και τι σας παρακινεί να το κάνετε αυτό.
Θα είναι ένα ευχαριστώ για όσα σας χαρίζω; Κι αν το πείτε, θα βγαίνει από την καρδιά σας, ή θα είναι τυπικό;
Θα είναι ένα σ’ αγαπώ; Κι αν το πείτε, θα το νιώθετε, ή θα το πείτε επειδή κάποιος σας έπεισε πως Μου αρέσει να το ακούω;
Θα είναι μια απλή προσευχή για να Μου δείξετε πως Με υπολογίζετε λιγάκι; Κι αυτό από τι; Μήπως από φόβο μην πάθετε κακό, ή χάσετε τελείως την επαφή μαζί Μου, ώστε όταν χρειαστείτε κάτι, να σας ακούσω; Ή θα είναι απλά μια ικεσία για κάτι που πιστεύετε πως οφείλω να σας δώσω σαν πατέρας που Είμαι;

Προσέξτε μην σας πείσει ο σατανάς, πως οι ώρες που αφιερώνετε μιλώντας για Μένα, μου είναι απόλυτα αρεστές. Πολλοί από σας κρύβετε στην καρδιά σας ζήλιες και κρυφό εγωισμό και αυτά εκδηλώνονται με την ζωή σας, κάνοντας τα λόγια σας να μην είναι πιστευτά. Κανείς δεν μπορεί να μιλάει για Μένα, τον Θεό της άπειρης Αγάπης, αν ο ίδιος δεν είναι αγάπη. Μα ακόμη, και η λατρεμένη Μου κόρη Μαριάμ, που είχε πολύ αγάπη και ευσπλαχνία για όλο τον κόσμο και Με γνώριζε καλά, ποτέ δεν μιλούσε για Μένα, παρά μόνο με το παράδειγμά της. Προτιμούσε να μιλάει σε Μένα. Και σεις παιδιά Μου, αν βλέπετε κάποιον να ισχυρίζεται, πως Με γνωρίζει και μιλάει για Μένα, αλλά κρύβει ζήλιες και εγωισμό, όχι απλά μην τον ακούσετε, μα απομακρυνθείτε από κοντά του, γιατί μόνο κακό και στεναχώριες μπορεί να σας φέρει στην καρδιά.

Ψάξτε λοιπόν τον εαυτό σας και σημειώστε τον χρόνο που Μου αφιερώνετε. Εγώ ήδη ξέρω το αποτέλεσμα, αφού το βιώνω καθημερινά. Αυτοί που θα εκπλαγούν θα είσαστε εσείς, όταν συγκρίνετε τις στιγμές που Μου ανήκουν με αυτές που αφιερώνετε ασυναίσθητα στο σατανά.  Τότε θα δείτε πως ζείτε και θα καταλάβετε σε ποιανού την αγκαλιά βρίσκεστε. Αν ζείτε σύμφωνα με το θέλημα Μου, τότε θα έχετε ειρήνη στην καρδιά σας γιατί θα βρίσκεστε μέσα στην αγκαλιά Μου. Αν όμως ζείτε μέσα σε ένα ψέμα, μέσα στην κακία και την ανηθικότητα, τότε θα έχετε άγχος στην καρδιά σας, γιατί θα ζείτε μέσα στην δική του δαιμονική αγκαλιά. 

Εσείς αγαπημένα μου παιδιά, θα επιλέξετε αυτόν που θα κερδίσει την ψυχή σας. Σε αυτόν που θα παραδώσετε τις αισθήσεις σας, αυτός και θα σας υποδεχτεί μια μέρα που θα αφήσετε την πρόσκαιρη αυτή ζωή. Αν αυτό που θα διαπιστώσετε σας καθησυχάσει, τότε συνεχίστε να ζείτε όπως ήδη κάνετε. Αν όμως σας προβληματίσει, τότε αλλάξτε συνήθειες. Βρείτε το κουράγιο να επιβληθείτε στον εαυτό σας αλλά και στα παιδιά σας, όπως θα το βρω και Εγώ...



- Απόσπασμα π. Ελπιδίου Βαγιανάκη, 
ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΛΟΓΟΙ, "Η πίκρα του Θεού Πατέρα μας" -


 Διάβασε ολόκληρο το κείμενο εδώ: >>>

ΕΚΤΥΠΩΣΗ