Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ




Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Ο Θεός μας αγαπάει σαν Μητέρα και σαν Πατέρας.
Αλλά πιο πολύ σαν Μητέρα.

Μας λέει ο Θεός:
 «Εγώ, παιδιά Μου, όταν σας μιλάω, όταν σας βλέπω, όταν σας σκέφτομαι γεμίζει η καρδιά Μου από χαρά, γιατί είσαστε για Μένα το παν. Όλο τον κόσμο δημιούργησα, αλλά ποτέ δεν έχω τόση χαρά, παρά μονάχα την στιγμή που κοιτώ τον καθένα από σας, γιατί εσείς είσαστε η χαρά της δικής Μου ύπαρξης». 

Ο Θεός, Αυτός που δεν έχει ανάγκη από τίποτα, θα τολμούσα να το πω, λέει πως είναι αδύναμος... Ζητάει να νιώθει την χαρά κοιτώντας μας, με το να μας αγαπάει!

Πόσες φορές αποκαλυπτικά είπε ότι:
«Εγώ, ο Θεός σας, είμαι ερωτευμένος με τις ψυχές σας, όπως μια μητέρα είναι ερωτευμένη με το μωρό της στον πιο τέλειο και αγνό έρωτα. Έτσι ακριβώς κι Εγώ είμαι ερωτευμένος με τις ψυχές σας. Δεν σκέφτομαι αν εσύ είσαι τώρα γιαγιά ή παππούς, γιατί για τον Θεό της καρδιάς σας δεν υπάρχει ηλικία. Για Μένα είσαστε τα παιδιά Μου, είσαστε οι κόρες και οι γιοί Μου, που σας λατρεύω!».

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ