Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!




«ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!»

Αυτήν την Μάνα θέλει να προβάλει σε σας ο Ιησούς και να πει σε όλες εσάς τις μάνες:
-Γιατί δεν μοιάζετε με την Μαμά Μου;
-Γιατί δεν θέλετε να ζήσετε, όπως έζησε η Μαμά Μου;
-Γιατί δεν θέλετε να την κάνετε εσείς Βασίλισσάς σας, όπως την έκανα κι Εγώ, Βασίλισσα Μου;
-Γιατί δεν θέλετε εσείς, να έχετε σαν ίνδαλμα, σαν πρότυπο στη ζωή σας, την πιο γλυκιά Μάνα του κόσμου;


Αν μπορούσε τώρα να βρίσκεται εδώ ανάμεσα μας, που όντως αόρατα βρίσκεται εδώ, με λόγια σωματικά να πει στον καθένα, θα έλεγε μονάχα μια φράση:
«Πόσο θα ήθελα να ζει μέσα σε σας, η δικιά Μου Μαμά
-Πόσο δύσκολο είναι να ζει μέσα σε σας η δικιά Του η Μαμά;
-Είναι δύσκολο ή εύκολο;
-Εύκολο.
-Πως μπορεί να γίνει, αν είναι τόσο εύκολο;
Αν ήταν δύσκολο, δεν θα την πρότεινε ο Ίδιος.
Αν είναι εύκολο, τότε γιατί δεν θέλετε να το κάνετε;
Θα μου πείτε, δεν ξέρετε τον τρόπο και τον δρόμο. Φτάνει να θέλεις να την γνωρίσεις αυτή την υπέροχη Γυναίκα και να ζήσεις, όπως έζησε Εκείνη…

-Πότε Την είδατε να μιλά και να φωνάζει; Πέστε μου, πότε;
Απλά λοιπόν κι εσείς, ούτε να μιλάτε πολύ, ούτε να φωνάζετε. 
-Πότε Την είδατε να ζει με περιέργεια, με ζήλια ή με φθόνο, ή με κακία ή με λόγια κατακριτέα; Πότε Την είδατε;
- Ποτέ.
-Τότε, γιατί εσείς θέλετε να ζείτε αντίθετα από αυτήν την Γυναίκα;

Αν θέλετε να της μοιάσετε, απλά, γίνετε σιωπηλές!
ΣΙΩΠΗΛΕΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΘΗ.  
Αυτή ζούσε μόνο για τον Θεό! Ζήστε κι εσείς μόνο για τον Θεό.
Ζήστε το μεγαλείο της μάνας! Να της μοιάσετε.

Κι όσες είσαστε κοριτσάκια και μια μέρα θα γίνετε μάνες, βάλτε Αυτήν σαν πρότυπο στη ζωή σας. Αν θέλετε να Της μοιάσετε, μιμηθείτε την σεμνότητα και την ευσπλαχνία της!

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ