Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!


ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!

"...Αφιερώστε Μου όλα τα λεπτά της ζωής σας, μιλώντας Μου για ότι σας απασχολεί, για όσους αγαπάτε! Και τότε Εγώ θα σκεπάσω και εσάς, αλλά και όσους σας εμπιστεύτηκα. 
Εσείς δεν θα σώσετε τον κόσμο. Αυτό θα το κάνω Εγώ, γιατί Εγώ Είμαι ο αληθινός Πατέρας και η αληθινή Μάνα. 
Διδάξτε με το παράδειγμα και τη σιωπή σας όσους σας εμπιστεύτηκα και αφιερώστε Μου την καρδιά και τη ζωή σας! Μείνετε μέσα σε Μένα και Εγώ μέσα σε σας. Γίνετε ένα με Μένα και Εγώ ένα με σας.

Υπάρχουν πολλές αγίες ψυχές που Με λάτρεψαν, Μου αφιερώθηκαν και τώρα είναι αναπαυμένοι στην αγκαλιά Μου. Είναι τα λατρεμένα Μου παιδιά, τα αδέλφια σας που εσείς τους αποκαλείτε αγίους και πιστεύετε πως είναι μακριά σας. Τους σέβεστε, τους ευλαβείστε, τους έχετε κρεμάσει στους τοίχους των σπιτιών σας, μα δεν πιστεύετε πως, αφού τους έχετε κάνει την τιμή να βρίσκονται εκεί, εκείνοι είναι στ’ αλήθεια κοντά σας και προσπαθούν να σας βοηθήσουν όποτε εσείς τους δίνετε την αφορμή και την ευκαιρία. Αλήθεια, ποιοι πιστεύετε πως είναι ικανότεροι να μιλήσουν για Μένα, αυτοί που Με ποθούν, ή αυτοί που Με λάτρεψαν και τελικά βρέθηκαν στην αγκαλιά Μου;

Όλα τα ευλογημένα Μου παιδιά, είναι τώρα επιστρατευμένα στην γη! Τους έστειλα δίπλα σας, τώρα που ο σατανάς έστειλε όλες τις σατανικές δυνάμεις του γύρω σας και μέσα στα σπίτια σας, μέσω του θρόνου του που είναι η τηλεόραση, που δεν λείπει από κανένα σπίτι πια. Εγώ λοιπόν, στέλλω όλα τα παιδιά Μου και όλες τις αγγελικές Μου δυνάμεις, να σας περιφρουρούν και να σας σκεπάζουν. 

Είναι έτοιμοι να γίνουν η δική σας οικογένεια! Όμως πρέπει εσείς να τους καλωσορίσετε, αφού πρώτα με πίστη αποδεχτείτε πως είναι δίπλα σας. 

Διαλέξτε εσείς μέσα από όλα τα παιδιά Μου, ποια είναι αυτά που συγκινούν την δική σας την καρδιά και με απλότητα κρατήστε τους από το χεράκι, ζητώντας τους να σας ανεβάσουν στον ουρανό μαζί τους, όταν επιστρέψουν στην αγκαλιά Μου. Αυτοί Με γνώρισαν και μπορούν να σας μιλήσουν για Μένα. Αυτοί θα σας μάθουν πώς να Με αγαπάτε και να Με λατρεύετε. Βάλτε την πίστη μπροστά, όπως την έβαλαν εκείνοι και τότε θα γίνουν τα μεγαλύτερα θαύματα!..."

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ