Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!






...ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!

Ο Αγαπημένος μας Κύριος μιλάει στις ψυχές μας με τόση γλυκύτητα και λέει:
Εσείς είσαστε τα κρίνα Μου, εσείς είσαστε τα λουλούδια Μου.
Θέλω να Μου πείτε μια φορά μέσα από την καρδιά σας:
«Πατέρα μου συγχώρεσέ μας» και Εγώ θα σας φωνάξω:
«Γιέ Μου και Κόρη Μου, σε συγχωρώ».

Όσα λάθη και αν έχετε κάνει, το μόνο που θέλω σήμερα είναι να έλθετε να φιλήσετε τα πόδια Μου, αυτά που πληγώθηκαν για σας και φωνάξτε αυτές τις λέξεις: «Πατέρα μου, συγχώρεσε με».

Κι Εγώ θα σας πω από το σταυρό ψηλά:
«Γιέ Μου, για σένα ανέβηκα στο σταυρό, για σένα Κόρη Μου πληγώθηκα, για να σου πω πόσο σε λατρεύω και πόσο σ’ αγαπώ».

-Ποιος από σας δεν θα μπορέσει να νιώσει αυτήν την ικεσία, που σας κάνω αυτή τη στιγμή, να Μου πείτε ένα Σ’ αγαπώ;

Ποιος από σας θα είναι τόσο σκληρόκαρδος, ώστε να μην νιώσει τον πόνο, τις πληγές Μου και να Μου πει ένα “Σ’ αγαπώ;”

-Ποιος από σας δεν θα μπορέσει να καταλάβει πόσο σας λατρεύω;

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ