Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ!



 
ΤΟ ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙ ΜΑΣ –

Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Γιατί χιλιάδες φορές ζητάτε από τον σύντροφό σας, να επιβεβαιώσει αν σας αγαπάει ή όχι;
-Γιατί χιλιάδες φορές αναζητάτε συνέχεια από την στοργή του παιδιού σας να επιβεβαιωθεί η αγάπη σας; Και τον ρωτάτε: «Μ’ αγαπάς; Με λατρεύεις;» Και ζητάτε συνέχεια εσείς να σας αγκαλιάζει και να σας φιλά.
-Γιατί το κάνετε χιλιάδες φορές;
-Δεν το έχετε χορτάσει τη μια φορά;
-Δεν έχετε επιβεβαιωθεί από την πρώτη φορά ότι το έχετε;
-Γιατί το ζητάτε συνέχεια ξανά και ξανά;
Απλούστατα για ένα λόγο.
ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ζητούν να αναβαπτίζονται, να αναγεννώνται, ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ κάθε στιγμή, κάθε λεπτό. Μόνο τότε ο άνθρωπος βρίσκει τη χαρά, τη γαλήνη και την ηρεμία. 


Γι’ αυτό λοιπόν, λέει ο Κύριος, μπορείτε να Με δοξάσετε μέσα από τη φύση και να Με ευχαριστήσετε για τον αέρα που αναπνέετε. Να Με ευχαριστήσετε για τα πάντα που έχετε, για την τροφή και το νερό. Για τα πάντα που σας χαρίζει η κτίση και η φύση.

Παρόλα αυτά, εκατοντάδες φορές, χιλιάδες φορές, εκατομμύρια φορές αναζητάτε συνέχεια το χάδι του συντρόφου και του παιδιού σας!
Θέλω να ξέρετε ότι ακριβώς το ίδιο ζητώ από σας όταν έρχεστε να Με παίρνετε με τη Θεία Κοινωνία μέσα στη ψυχή σας.
Όταν έρχεστε να Με πάρετε μέσα σας και Μου πείτε:
«ΕΛΑ, ΘΕΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ».
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γιατί, Εγώ σας γέννησα με έναν απώτερο σκοπό.
Μονάχα ένας ήταν ο σκοπός. Μονάχα ένας ήταν ο στόχος που Μ’ έκανε την ώρα που Εγώ σας έσπερνα στη γη, γιατί Εγώ είμαι ο Σποριάς. Μόνο ένας ήταν ο λόγος και θέλω να το βάλετε μέσα στην καρδιά σας.
«ΣΑΣ ΓΕΝΝΗΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΝΑ».
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το έχετε καταλάβει αυτό; Σας γέννησα σ’ αυτή τη γη, μόνο και μόνο για να ξαναγίνετε μια μέρα, με τον αγώνα που θα κάνετε, σεβόμενοι και τιμώντας τις εντολές Μου, να γίνετε ξανά ένα με Μένα!
Αυτή ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ την προγεύεστε εδώ, αλλά τέλεια στον Ουρανό θα την έχετε.
Εδώ είναι ο αγώνας σας που κάθε μέρα επιβεβαιώνετε την αγάπη σας να γίνετε ένα με Μένα.
Εγώ σας ανανεώνω αυτή την χάρη και την αγάπη μέσα από τη ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, γιατί θέλω να μπω μέσα σας για να σας δείχνω τον δρόμο, πως θα φτάσετε στον ουρανό.
Αυτός ο αγώνας σας θα είναι συνεχής. Εγώ δεν θα κοιτώ τα λάθη σας.
ΘΑ ΚΟΙΤΩ ΤΟ ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙ ΣΑΣ!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Εγώ δεν θα κοιτώ τι λάθη κάνετε σαν παιδιά, που πέφτετε, μετανιώνετε και σηκώνεστε.
Αλλά όμως, θα κοιτάζω κάθε φορά Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
Και ανάλογα με το πόσες φορές η καρδιά σας χτυπάει για Μένα, τόσες φορές Εγώ θα ταρακουνώ τον Ουρανό!

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπίδιου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ