Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ…


ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ…



Ακόμα και πάνω από τον σταυρό, είπε ο Ιησούς λόγια που δεν γράφτηκαν ποτέ. Είπε λόγια που δεν τα διαβάσαμε ποτέ στο Ευαγγέλιο. Είπε λόγια που όμως βγήκαν μέσα από το στόμα αυτού του Αθώου. Πάνω από το σταυρό έλεγε στον καθένα από μας: 


«Σας λατρεύω παιδιά Μου, σας αγαπώ, γιατί είστε τα μικρά παιδιά Μου. Για σας κατέβηκα από τον ουρανό στη γη, να υποφέρω, να πληγωθώ, για να σας δείξω πόσο σας αγαπώ. Είσαστε τα παιδιά της καρδιάς Μου, έστω και αν εσείς Με πληγώνετε, έστω και αν εσείς Με σταυρώνετε, έστω και αν εσείς βάζετε στο κεφάλι Μου ένα ακάνθινο στεφάνι. Μα ποτέ δεν θα πάψω μέσα στο νου Μου να σας έχω. Και μέσα από την καρδιά Μου που την πληγώσατε με την λόγχη, δεν θα σταματήσω ποτέ να φωνάζω, πως σας λατρεύω και σας αγαπώ! Μπορεί ο σατανάς να σας έβαλε, να Μου καρφώσετε τα πόδια και τα χέρια, μα τώρα θα περπατώ σε όλες εκείνες τις καρδιές, που θα Με αγαπούν. Σε όλες εκείνες τις καρδιές, που θα θελήσουν να Με κάνουν δικό τους Βασιλιά,  γιατί νόμιζε ο σατανάς πως σταυρώνοντάς Με, θα μπορούσε να σταματήσει την αγάπη Μου για σας, να σταματήσει το έλεος και την ευσπλαχνία Μου για σας. Μα τώρα την άνοιξε ακόμα πιο πολύ, γιατί οι δικές Μου οι πληγές είναι εκείνες που εξιλέωσαν τα πολλά σας λάθη μπροστά στον ουράνιο Μου Πατέρα.

Γι’ αυτό, τίποτα άλλο δεν θέλω από σας σήμερα.

Μόνο να νιώσετε τα πάθη Μου! Να νιώσετε αυτή την υπέρτατη θυσία, που κάνω για σας και να μην Με πληγώνετε άλλο. Θέλω να νιώσετε πόσο σας αγαπώ, πόσο σας λατρεύω! Πως είσαστε τα δικά Μου λατρεμένα παιδιά, που έστω κι αν εσείς Με πληγώνετε, πάντα φωνάζω στον Πατέρα  Μου:

“Ουράνιε Μου Πατέρα, γι’ αυτά Mου τα παιδιά κατέβηκα στη γη… Γι’ αυτά τώρα θυσιάζομαι… Σε ικετεύω ξαναφέρτα στην αγκαλιά Μου και στην καρδιά Μου…».


Σήμερα ζητώ όλοι σας να έλθετε στην αγκαλιά Μου. Θέλω όλοι σας να έλθετε μέσα στην καρδιά Μου. Θέλω εκεί να συναντηθούμε, για να σας πω πόσο σας αγαπώ και πόσο σας λατρεύω. Πως σας συγχωρώ για όσα λάθη έχετε κάνει, όσες πτώσεις και αν έχετε κάνει. Κανένα αμάρτημα δεν είναι πιο δυνατό από την ευσπλαχνία Μου, γιατί Εγώ είμαι ο πολυεύσπλαχνος, που μέσα από τα σπλάχνα Μου σας έβγαλα. Όπως κάθε παιδί μέσα από τα σπλάχνα της μάνας του βγαίνει, έτσι και Εγώ μέσα από τα μητρικά Μου σπλάχνα σας έβγαλα και σας αγαπώ. Το μόνο που θέλω σήμερα είναι να νιώσετε πόσο σας λατρεύω, να νιώσετε πόσο σαν Μάνα σας αναζητώ.

 -Ποια μάνα δεν θέλει το παιδί της να είναι στην αγκαλιά της;

Έτσι και Εγώ σαν Πατέρας προστατευτικός σκεπάζω τον καθένα από σας, αλλά σαν Μάνα στοργική τρυφερά σας αγκαλιάζω. Το μόνο που θέλω από σας, είναι να έρθετε στην αγκαλιά Μου! Θέλω να σας νιώσω μέσα στην καρδιά Μου! Θέλω να σας σηκώσω στους ώμους Μου και να σας φωνάξω «Γιε Μου και Κόρη Μου» και εσείς να πείτε απλά «Πατέρα μου». Πεθύμησα αυτή τη λέξη, την τόσο γλυκιά, που δεν την λέτε πια. Εγώ όταν σας δίδαξα πώς να προσεύχεστε, δεν σας  είπα «Θεέ ημών  ο εν τοις ουρανοίς», αλλά «Πάτερ ημών, ο εν τοις ουρανοίς». Αυτήν την προσευχή θέλει να  λέτε ο Πατέρας Μου, γιατί για σας Είμαι και Μάνα γλυκιά και Πατέρας στοργικός».



(απόσπασμα από κήρυγμα  του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ