Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

35. ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΪΚΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΜΜΑΤΟΣ!

ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ 

ΤΟΥ ΘΕΪΚΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΜΜΑΤΟΣ!

Αυτά φωνάζει και λέει συνέχεια ο μοναδικός πραγματικός Πατέρας όλου του κόσμου, ο ουράνιος Θεός μας. Λέει σ’ όλο τον κόσμο, σε όλα τα παιδιά Του:
«Αφήστε Με να μπω μέσα στη καρδιά σας κι εκεί θα μάθετε μυστικά το πόσο σας αγαπώ. Είστε όλοι, οι πολύτιμοι λίθοι του θεϊκού Μου στέμματος. Εσείς είστε που κοσμείτε τη γη και δίνετε χαρά σ’ όλη την δημιουργία. Όλη Μου την δημιουργία την έκανα για σας, τα παιδιά Μου, γιατί είσαστε ό,τι πιο πολύτιμο έχω φτιάξει Εγώ, ο ουράνιός σας Πατέρας. Γι’ αυτό και θέλω να είστε ΠΑΝΤΑ πάνω στο πολύτιμό Μου στέμμα. Αυτή την λέξη ΠΑΝΤΑ, δεν θέλω ποτέ να την ξεχάσετε.

«Παιδιά Μου, μπορεί ο Εωσφόρος να σας πειράξει στο σώμα,
αλλά την καρδιά σας δεν μπορεί να την πειράξει»

Τίποτα δεν Με τρομάζει, τίποτα δεν Με θλίβει, τίποτα δεν Με στενοχωρεί πολύ, όταν με τεχνάσματα φοβερά, προσπαθεί ο Εωσφόρος να σας ξεκολλήσει από το πολύτιμό Μου βασιλικό στέμμα. Και δεν Με φοβίζει και δεν Με τρομάζει, αν λερωθείτε από τις διάφορές σας ανθρώπινες αδυναμίες. Το μόνο που Με τρομάζει είναι, αν ο Εωσφόρος καταφέρει, όχι απλώς να σας βγάλει από εκεί, αλλά με τα πονηρά του τεχνάσματα, να σας χτυπήσει και να σπάσει αυτό το πολύτιμο πετράδι.
Τότε πλέον, πως θα συγκολληθεί;
      Εκείνο όμως, που πρέπει να ξέρετε και δεν πρέπει να φοβάστε είναι, αν κάποτε τα ανθρώπινά σας λάθη αμαυρώσουν το πολύτιμό Μου πετράδι, που είστε εσείς. Γιατί ξέρω ότι, αν εσείς ένα συγγνώμη και ένα δάκρυ αφήσετε πάνω στο πολύτιμό Μου πετράδι, αυτό θα καθαρίσει. Και θα έλθω Εγώ μετά, σαν Θεός και σαν Πατέρας δικός σας στοργικός, να σας καθαρίσω πλήρως με το Αίμα του Γιού Μου. Κι Εγώ μετά θα σας σκουπίσω από κάθε τι βρώμικο και αμαρτωλό.
Γι’ αυτό, μην φοβάστε όταν κάνετε λάθη! Μην απελπίζεστε, όταν κάνετε λάθη! Μην φεύγετε από την καρδιά Μου, όταν κάνετε λάθη! Δεν μπορεί ο Εωσφόρος εύκολα να σας κερδίσει! Μπορεί το σώμα σας να το πειράξει, μπορεί να σας βασανίσει, αλλά την καρδιά σας, που είναι το πολύτιμό Μου πετράδι, αυτό δεν μπορεί εύκολα να το πειράξει, εκτός αν εσείς παραδοθείτε στη δικιά του αγκαλιά, στα δικά του χέρια.

«Όπως εσείς σαν μάνες δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς το μωρό σας, έτσι κι Εγώ δεν σας βγάζω μέσα από την αγκαλιά Μου και την καρδιά Μου»

Μόνοι σας μπορείτε να διαλέξετε σε ποια αγκαλιά θέλετε να μείνετε, γιατί Εγώ έτσι δημιούργησα τα πολύτιμά Μου σπλάχνα, να έχουνε βούληση δική τους. Να έχουν το δικό τους αυτεξούσιο. Μόνοι τους να αποφασίζουν σε ποιανού καρδιά και αγκαλιά θέλουν να μπουν. Την δικιά Μου την γνωρίζετε. Είναι γεμάτη αγάπη και ευσπλαχνία. Αλλά πάνω απ’ όλα είναι πατρική και ακόμα πιο πολύ, μητρική.
Και αν εσείς σαν μάνες δεν μπορείτε το μωρό σας να διώξετε, να το ξεχάσετε, να το λησμονήσετε, γιατί είναι ο ανεκτίμητός σας θησαυρός, και γι’ αυτόν τον θησαυρό κάνετε του κόσμου τις θυσίες, έτσι κι Εγώ, επειδή εσείς είσαστε τα δικά Μου τα σπλάχνα, τα δικά Μου τα μωρά, με τίποτα δεν σας αφήνω, με τίποτα δεν σας ξεχνώ, με τίποτα από την αγκαλιά Μου δεν σας βγάζω.
Αλλά κάνω αυτό που κάνει η κάθε μάνα, που με θυσιαστική αγάπη λατρεύει το μωρό της. Το ίδιο κάνω κι Εγώ και το απέδειξα με τη θυσία του Γιού Μου. Λατρευτικά σας αγαπώ. Γι’ αυτό ζητάω απ’ όλους σας, να επιστρέψετε πίσω στην καρδιά Μου και στην αγκαλιά Μου.

«Λυπάμαι, όταν τα παιδιά Μου από μόνα τους βγαίνουν από το πολύτιμό Μου στέμμα και παραδίδονται στην αγκαλιά του Εωσφόρου»

Λυπάμαι, όταν τα παιδιά Μου από μόνα τους, αυτόβουλα, φεύγουν από την καρδιά Μου. Βγαίνουν από το πολύτιμό Μου στέμμα και παραδίδονται στα χέρια και στην αγκαλιά του Εωσφόρου. Αυτός σε πρώτη φάση έχει σκοπό να σας λερώσει, να σας αμαυρώσει, να σας απογοητεύσει, να σας απελπίσει.
Όταν ένας άνθρωπος εκεί που οδηγάει, στο αυτοκίνητό του, ξαφνικά θολώσει το τζάμι μπροστά, τότε τον πιάνει πανικός και φόβος. Δεν ξέρει πώς να οδηγήσει τώρα, γιατί θα σκοτωθεί. Όταν δεν βλέπεις μπροστά σου, εύκολα μπορείς να σκοτωθείς. Κι εσείς, παιδιά Μου, ακριβώς το ίδιο παθαίνετε. Θολώνει τα τζάμια της ψυχής σας ο σατανάς και τότε δεν ξέρετε που πάτε. Οδηγάτε στα τυφλά. Σας πιάνει πανικός. Είναι εύκολο τώρα να σε καταστρέψει, γιατί δεν μπορείς πλέον να βλέπεις μπροστά σου.
Μήπως μπορείς να δεις τους γκρεμούς, που προσπαθεί να σε ρίξει; Μήπως μπορείς να δεις την φουρτουνιασμένη θάλασσα, που προσπαθεί να σε πνίξει; Εσύ δεν μπορείς να τα δεις.Όμως τα βλέπω Εγώ, παιδί Μου, και λυπάμαι…

«Εγώ δεν θα αφήσω κανένα Μου παιδί να χαθεί! Μην ξεχνάτε ότι, η συγγνώμη και το δάκρυ είναι δώρα δικά Μου, για να σπάτε τη δύναμη του σατανά»

Γι’ αυτό θέλω να μην βγαίνετε από το πολύτιμό Μου στέμμα. Ούτε ακόμα και στα μικρά σας λάθη! Γιατί και τα μικρά σας λάθη, όταν λίγα-λίγα μαζεύονται, σας δίνουνε μεγάλες στενοχώριες. Γιατί τότε είναι σαν να μπαίνετε στην φουρτουνιασμένη θάλασσα και δεν είναι δύσκολο να βουλιάξετε.
Γι’ αυτό, μην αφήνετε ποτέ το χέρι σας από το δικό Μου. Να Με κρατάτε γερά. Τότε να ξέρετε ότι, δεν θα αφήσω κανένα Μου παιδί, που Με εμπιστοσύνη και αφοσίωση, Μου παραδίδει την καρδιά και την ψυχή του. Εγώ δεν θα αφήσω κανένα Μου παιδί να χαθεί, όσα λάθη και όσες αμαρτίες και αν κάνει.
Η συγγνώμη και το δάκρυ είναι ό,τι πιο πολύτιμο διαθέτετε. Αυτά είναι δώρα δικά Μου σε σας, για να σπάτε του σατανά την δύναμη.

«Είμαι ο Πατέρας σας, που σας αγκαλιάζω θεϊκά!»

Γι’ αυτό θέλω σήμερα να κάνετε μια καινούργια αρχή: Πρώτα απ’ όλα να Με πιστεύετε βαθιά, ότι Εγώ είμαι ο Πατέρας σας, που σας λατρεύω μητρικά! Είμαι ο Πατέρας σας, που σας αγκαλιάζω θεϊκά! Είμαι ο Πατέρας σας, που σας συγχωρώ ευσπλαχνικά! Είμαι ο Πατέρας σας και εσείς είστε τα μωρά Μου!

Αυτό μην το ξεχνάτε, γιατί είναι το πρώτο και το βασικό. Αυτή είναι η βάση που φοβάται ο σατανάς. Αυτόν που θα ζήσει μέσα Μου σαν μωρό, δεν πρόκειται κανείς να τον πειράξει. Καμιά μάνα δεν αφήνει κανέναν εχθρό μέσα από την αγκαλιά της το μωρό της να αρπάξει. Γι’ αυτό, μην φοβάστε! Αρκεί να μείνετε μωρά μέσα στην καρδιά Μου, μέσα στην αγκαλιά Μου. Εκεί θα Με αγαπήσετε πολύ.
Εκεί θα Με γνωρίσετε πολύ, γιατί το μωρό μόνο μια αγάπη έχει. Μονάχα μια σιγουριά νιώθει και την αισθάνεται βαθιά. Ποια είναι αυτή; Όταν βρίσκεται στο στήθος της μαμάς του. Μόνο εκεί ξεκουράζεται το μωρό. Είναι γνώριμο το στήθος της μάνας του. Είναι γνώριμο το στήθος της, που βγάζει το αίμα της μέσα από το γάλα την ώρα που το θηλάζει.
Γι’ αυτό ποτέ μην ξεχνάτε να βρίσκεστε στο δικό Μου στήθος κι Εγώ θα σας θηλάζω με το νέκταρ της αγάπης Μου και της θυσίας του Γιού Μου, που είναι τα Άχραντα μυστήρια, το Σώμα και το Αίμα του μονάκριβού Μου Γιου.

«Σαν Πατέρας και σαν Μάνα, το μόνο που ζητώ είναι να Με αγαπάτε πραγματικά»

Αλλά κι εσείς μην ξεχνάτε, ότι Εγώ σαν Πατέρας και σαν Μάνα σας, το μόνο που ζητώ είναι να Με αγαπάτε πραγματικά.Το μόνο που θέλω είναι να μην ξεχνάτε ποτέ, ότι θέλω κι εσείς να Με αγαπάτε αληθινά. Θέλω εσείς ποτέ να μην ξεχνάτε ότι, όση αγάπη έχει ανάγκη ένα παιδί, όση λατρεία έχει ανάγκη ένα μωρό και όπως χωρίς το στήθος της μαμάς του δεν μπορεί να ζήσει, άλλο τόσο κι Εγώ σαν Γονιός, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την δική σας την αγάπη. Μου αρκεί ένα δικό σας χάδι! Μου αρκεί ένα δικό σας χαμόγελο!
Δέστε τις μάνες με τα παιδιά τους! Το παιδί δεν ξέρει ακόμα να μιλά. Το παιδί δεν ξέρει ακόμα να αρθρώνει φθόγγους και λέξεις. Κι όμως, όταν χαμογελά, πως αισθάνεται η καρδιά της μάνας του; Μέσα στον παράδεισο την φέρνει! Το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι κι Εγώ. Κάθε φορά που θα Μου χαμογελάτε παιδικά, με πολύ αγάπη μέσα από την καρδιά σας, τότε κάνετε την δικιά Μου την καρδιά να γλυκοχτυπά από χαρά.
Ένα χαμόγελο ζητάω από εσάς, που να Μου λέει «Σ’ αγαπώ». Τίποτα άλλο. Μου αρκεί ένα χαμόγελο, φτάνει να βγαίνει μέσα από την καρδιά σας κι Εγώ Είμαι έτοιμος να συγχωρήσω όλα τα λάθη που έχετε κάνει. Ζητώ το χαμόγελο και το χάδι σας! Πόσες φορές βλέπω εσάς τα μικρά παιδιά, να βάζετε το χέρι σας γύρω από της μαμάς σας τον λαιμό και αισθάνεστε τη ζεστή της αγκαλιά. Θέλω να ξέρετε ότι η μάνα αυτή ζει από τώρα τον πιο ωραίο της παράδεισο. 

      Αυτό ακριβώς είναι που ζητώ κι Εγώ από σας. Να απλώνετε τα χεράκια σας με εμπιστοσύνη, με αφοσίωση και να τα βάζετε γύρω από τον λαιμό Μου. Εκεί Εγώ θα σας σφίξω! Εκεί Εγώ θα σας αγκαλιάσω! Εκεί Εγώ θα σας δώσω τα χάδια και τα φιλιά Μου, για να σας πω ότι εσείς είσαστε τα κρινολούλουδά Μου!
Αυτά δεν θέλω ποτέ να τα ξεχάσετε, ότι Εγώ ζω με την δική σας αγάπη. Ζω με την δική σας λατρεία. Ζω και Είμαι ευτυχισμένος, Εγώ ο επουράνιος Θεός, που έκανα όλο τον κόσμο και τον θαυμάζουν οι πάντες, μόνο από τη δική σας την καρδιά. Πουθενά αλλού Εγώ δεν αναπαύομαι…
Γι’ αυτό, μην το ξεχνάτε, ότι πάντα με αγωνία θα περιμένω το δικό σας χάδι, το δικό σας φιλί, την δικιά σας καρδιά, να χτυπά γλυκά για Μένα. Να ξέρετε ότι, αυτό το παιδί, που θα Μου τα δώσει, δεν θα το αφήσω ποτέ από την δική Μου αγκαλιά.
Όπως ποτέ μια μάνα που νιώθει ότι το παιδί της την λατρεύει, δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτό, γιατί είναι ο θησαυρός της, η ζωή της, το φως της, η χαρά της, είναι το παν γι’ αυτήν και υπάρχει και ζει γι’ αυτό το μωρό, έτσι ακριβώς Είμαι κι Εγώ. Ενώ Εγώ σας δίνω τη ζωή, εσείς με την αγάπη σας, Μου δίνετε χαρά και ζωή, γιατί για τον Γονιό το μωρό Του είναι η ζωή!

«Όταν, παιδιά Μου, φεύγετε μακριά Μου, η λύπη Μου είναι πολύ μεγάλη»

Όμως φανταστείτε και την λύπη Μου, όταν φεύγετε μακριά Μου και χάνω τα παιδιά Μου. Χάνω τα κρινολούλουδά Μου και βλέπω τις θέσεις αδειανές στο σπίτι Μου. Βλέπω τις ψυχές σας να χάνονται και μένει άδειος ο παράδεισός Μου! Μπορείτε να φανταστείτε την λύπη Μου;
Για να μπορέσετε να την κατανοήσετε, πάρτε το παράδειγμα μέσα από την οικογένειά σας. Σκεφτείτε γονείς, όταν το παιδί σας δεν σας αναγνωρίζει σαν μάνα και πατέρα. Όταν δεν θέλει να έρχεται στο σπίτι σας. Όταν δεν θέλει να σας φωνάζει μάνα και πάτερα. Τότε, τι λύπη νιώθετε μέσα σας; Μέσα από αυτήν την λύπη που νιώθετε, ζήστε αυτό που νιώθω Εγώ, όταν εσείς είστε μακριά Μου...

Επίλογος

Πολλές φορές με ρωτούν:«Δίδαξέ μας κι άλλες αλήθειες του ουρανού». Τι άλλες διδασκαλίες να σας διδάξω, αφού μια είναι μονάχα η διδασκαλία. Όλοι ζητούν μία διδασκαλία δυνατή, για να πάρουν δύναμη σε αυτήν την ζωή. Ποια διδασκαλία εσείς θέλετε να μάθετε εκτός από την αγάπη, που υπάρχει σε αυτήν τη γη; Μπορεί κανείς να ζήσει χωρίς αυτήν;
Εγώ την δίδαξα, γιατί Εγώ την έβγαλα μέσα από τα πατρικά Μου στήθη και την φύτεψα σ’ αυτή τη γη. 
Γι’ αυτό, να μην ξεχνάτε ποτέ, το πόσο σας αγαπώ πολύ. Και όταν Με θυμάστε, να θυμάστε έναν Θεό Πατέρα και Μάνα, σύντροφο θεϊκό, που Είμαι πάντα δίπλα σας, έτοιμος να ακούσω την στεναχώρια και τη θλίψη σας, όπως κάνει η μάνα με το παιδί της.
Είμαι έτοιμος να σας κρατήσω από το χέρι. Είμαι έτοιμος να σας σηκώσω στον ώμο Μου, για να σας περάσω από τα προβλήματα της ζωής. Είμαι έτοιμος να αρπάξω το χέρι σας, για να μην πέσετε στην φουρτουνιασμένη θάλασσα της πολυτάραχης αυτής ζωής.
Αυτά μην τα ξεχάσετε ποτέ. Πάντα θα της φωνάζω «γιε Μου» και «κόρη Μου». Πόσο θα ευφραίνετο η καρδιά Μου, αν Με φωνάζατε κι εσείς «Μπαμπά της καρδιάς Μου», «Θεέ της καρδιάς Μου». Αμήν.

 
(ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ Π. ΕΛΠΙΔΙΟΥ ΒΑΓΙΑΝΑΚΗ)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ