Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

29. Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ



Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ


Πριν από λίγες ημέρες, οι άνθρωποι θέσπισαν μια γιορτή, την γιορτή της Μάνας. Και μέσα από αυτή την γιορτή, μας είπε ο Θεός τόσο ωραία πράγματα για την αξία της μάνας. Αλλά και για κάτι άλλο που εμείς αγνοούμε, ότι ένας είναι η μοναδική Μάνα, η πραγματική Μάνα.
 Ένας είναι η μοναδική Μάνα, που μας αγαπά, που μας λατρεύει, που μας προστατεύει, που μας σκεπάζει, που μας καθοδηγεί, που πονάει για μας κυριολεκτικά.       
Ποια είναι αυτή η Μάνα; Ο ίδιος ο Θεός! Αυτός είναι και Μάνα και Πατέρας.

Η Εκκλησία, μια Κυριακή πριν την Πεντηκοστή,
θέσπισε να τιμά τους Άγιους Πατέρες


Σήμερα, μια Κυριακή πριν την Πεντηκοστή, η Εκκλησία μέσω του Αγίου Πνεύματος θέσπισε τη γιορτή των Αγίων Πατέρων. Σήμερα λοιπόν γιορτάζουν οι Άγιοι Πατέρες. Στη γιορτή της μάνας, όλοι αντιληφθήκαμε, όλοι νιώσαμε, πόσο μεγάλη αξία έχει στη ζωή ενός ανθρώπου η μάνα.

Το αγκάλιασμά της, το χάδι της, η στοργή της, η τρυφερότητα της, είναι η δύναμις με την οποία ένα παιδί μεγαλώνει και πορεύεται στη ζωή. Αλίμονο στην ανόητη μάνα, που αντί να μεγαλώσει το παιδί της με σύνεση, με σοφία, με όλα εκείνα τα στοιχεία τα γλυκά που διαθέτει μια σωστή μάνα με τα οποία παίρνει το παιδί της δύναμη, αλίμονο λέω, αν αυτή η γυναίκα, γιατί πλέον δεν είναι μάνα είναι μια απλή γυναίκα, αλίμονο τη στιγμή εκείνη που θα βρεθεί μπροστά στο Θεό και θα  της πει ο Θεός:
«Σου έδωσα μάνα ό,τι είχε η καρδιά Μου, την μητρική Μου αγάπη. Γιατί μόνο Εγώ, ο Θεός, έχω μητρική στοργή και αγάπη, μητρική τρυφερότητα, τέτοια ερωτική αγάπη για το παιδί, για όλους εσάς, που για να νιώσετε το τι Είμαι, σας το έδωσα σ’ εσάς τις μάνες και ζήτησα με αυτήν την ίδια αγάπη, με αυτήν την ίδια μητρική, θεϊκή αγάπη, να αγαπάτε τα παιδιά σας. Και αυτή η ίδια η αγάπη, να σας κάνει να αγωνιάτε, να προσεύχεστε, να κάνετε πολλά πράγματα αρεστά σ’ Εμένα,για να ευλογώ τα παιδιά σας».
Αλίμονο στην μάνα εκείνη, που θα βρεθεί να ακούσει τα φοβερά λόγια αυτά του Θεού. Αλλά, τι ανείπωτη χαρά, τι ευτυχία θα νιώσει πάλι εκείνη η μάνα, που θα της πει ο Θεός: «Έλα, κόρη Μου αγαπημένη, έλα μάνα, έκφραση δικιά Μου και μπες στο ουράνιό Μου Βασίλειο να χαίρεσαι, γιατί τα δώρα που σου έδωσα, τα αγάπησες μητρικά όπως Εγώ ήθελα, και δίδαξες στα παιδιά σου πώς να έρθουν σ’ Εμένα, στον Βασιλιά και Θεό τους.

Ο Θεός δίνει στους πατέρες το πολύτιμο  δώρο,
την πατρική Του προστασία και αγάπη

       Σήμερα η Εκκλησία, μια Κυριακή πριν την Πεντηκοστή, θέσπισε εν Αγίω Πνεύματι, τη γιορτή του πατέρα. Κι εδώ τώρα, έχει ο Θεός να πει πολλά πράγματα για τους πατεράδες. Έχει να τους πει, ότι Εγώ σας έδωσα το πιο πολύτιμο δώρο, την πατρική Μου προστασία, την πατρική Μου αγάπη. Η ύπαρξή σας στη ζωή της οικογένειας να είναι τόσο σημαντική, ώστε όταν εσείς φεύγετε, όταν εσείς χάνεστε, το σπίτι να υποφέρει. Γιατί του πατέρα η στοργή και η προστατευτική δύναμη είναι τόσο μεγάλη, όσο δεν μπορεί κανείς να φανταστεί.
Μπορεί και στη γυναίκα να έδωσα την μητρότητα Μου, για να περιβάλλει με τρυφερότητα και στοργή το σπίτι της, αλλά όμως μόνοι σας αναγνωρίζετε, τι αξία μεγάλη έχει η πατρική προστασία. Ο άντρας μέσα στο σπίτι σαν πατέρας, όχι απλώς σαν άντρας, (άντρες είναι όλα τα αγόρια), αλλά σαν πατέρας, παίζει τόσο σημαντικό ρόλο, που απ’ αυτόν εξαρτάται εάν όλα τα μέλη της οικογένειάς του που κατοικούν στο σπίτι, μια μέρα εισέλθουν στο ουράνιο Μου Βασίλειο ή αν χαθούν έξω από αυτό.
Ποιος είναι ο κύριος σκοπός, που Εγώ έδωσα την πατρότητα; Ποιος είναι ο κύριος στόχος της πατρικής προστασίας; Αλήθεια, εσείς πιστεύετε, ότι ο άντρας είναι μέσα στο σπίτι, απλά για να προστατεύει το παιδί, απλά για να προστατεύει τη γυναίκα, απλά για να φέρνει το φαγητό μέσα στο σπίτι; Αυτά πιστεύετε, παιδιά Μου; Ρωτάει ο Θεός. Μόνο αυτός είναι ο λόγος;
Δηλαδή, η αξία σας είναι μονάχα στο να φέρνετε φαγητό; Μα και το παιδί σου, αν δουλέψει, φαγητό θα φέρει στο σπίτι. Και η γυναίκα σου όταν δουλέψει, χρήματα θα φέρει στο σπίτι. Αυτό είναι αλήθεια. Τότε εσύ πατέρα, από τι προστατεύεις το σπίτι σου; Εγώ μιλάω για προστασία και ρωτώ όλα Μου τα αγόρια, όλα Μου τα παλικάρια, όλους Μου τους άντρες, που Εγώ τους έκανα πατέρες, ποιο είναι το κύριο σας έργο; Το φαγητό; Δεν ξέρετε ότι Εγώ φέρνω το φαγητό σ’ όλους τους ανθρώπους; Η προστασία; Ναι. Από τι; Σε τι μπορεί ο άντρας να προστατέψει το σπίτι;

Ο ρόλος του ευλογημένου πατέρα

Είναι βαθύτερες οι έννοιες, βαθύτερα τα νοήματα, βαθύτερες οι εντολές, που Εγώ έδωσα, την ώρα που σας έκανα με την δική Μου χάρη, με το Άγιο Μου Πνεύμα, πατεράδες μέσα το σπίτι. Πατέρας σημαίνει κάτι τόσο μεγάλο, όσο είμαι κι Εγώ ο Θεός, ο Παντοκράτορας. Πατέρας σημαίνει, να έχεις μια αγκαλιά κι ακόμα μια πιο τρυφερή καρδιά και μέσα εκεί να κλείνεις όλα σου τα παιδιά.
Αλλά τι σημαίνει καρδιά; Τι σημαίνει να κλείνεις εκεί μέσα τα παιδιά σου; Εγώ, σαν Πατέρας δημιούργησα το ουράνιο Μου Βασίλειο. Δημιούργησα αυτό, που εσείς αποκαλείτε παράδεισο και που τον αναπολείτε. Και όταν τον έχασε ο Αδάμ έκλαψε και όταν έφυγε από αυτόν η Εύα, δάκρυσε και πόνεσε και σ’ όλη της τη ζωή πονούσε.
Εγώ για σας έκανα αυτό το ουράνιο Μου Βασίλειο και σας ζήτησα κάτι. Ζήτησα τα παιδιά Μου, να ξανάρθουν πίσω στο ουράνιο Μου Βασίλειο, απαλλαγμένα από αυτό το δηλητήριο, που τους έχυσε μέσα τους ο σατανάς, ο Εωσφόρος, την ώρα που τους έλεγε, κι εκείνοι το πίστεψαν, πως Εγώ δεν τους αγαπώ, πως Εγώ δεν είμαι ο Θεός της καρδιάς τους. 
Αλλά εκείνοι  πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να κερδίσουν κάτι παραπάνω, κάτι διαφορετικό, και με δολιότητα ο σατανάς τους έριξε μακριά από το ουράνιο Μου Βασίλειο μέσα στη δική του φρικτή αγκαλιά. Και υποφέρουν πολύ όλα Μου τα παιδιά μέσα στα δίχτυα του σατανά ατέλειωτους αιώνες.

«Ζήτησα από τον πατέρα, ταπεινά να γονατίζει
και να ζητά το Άγιο Μου Πνεύμα,
να έλθει μέσα στις καρδιές των μελών της οικογένειας του»

Κι εγώ λοιπόν τι έκανα; Τι ζήτησα; Όταν Εγώ δημιουργούσα την οικογένεια, ζήτησα από τους πατεράδες, να διδάξουν πλέον τα παιδιά τους και μαζί με την σύντροφό τους να ικετεύσουν, να επαναφέρω στην καρδιά τους το Άγιο Πνεύμα. Και σαν κύριο στόχο της πατρικής Μου εντολής, ζήτησα από τα δικά Μου τα παιδιά, που έκανα πατέρες, μονάχα ένα: Να ζήσουν έτσι, ώστε μέσα στο σπίτι τους να επανέλθει αυτό, που έδιωξε το προπατορικό αμάρτημα, το Πανάγιο Μου Πνεύμα. 
Ζήτησα αυτό, που σε μια εβδομάδα εσείς θα γιορτάσετε και θα Με ικετεύσετε να σας χαρίσω, γιατί μόνο τότε θα γίνει η θέωσή σας, και μόνο τότε εν Αγίω Πνεύματι θα γίνουμε Εγώ κι εσείς ένα. Όπως Εγώ κι ο Πατέρας Μου είμαστε ένα, θέλω Εγώ κι εσείς να γίνουμε ένα. Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς το Άγιο Μου Πνεύμα.
Αποφάσησα ο πατέρας, λέει ο Θεός, να γίνει ο αρχηγός, ο ποιμένας της οικογένειας. Εγώ έβαλα τον πατέρα να κατεβάσει την χάρη του Αγίου Πνεύματος στο σπίτι του και με αυτό να διδάξει την οικογένειά του.
Φανταστείτε ότι το μεγαλύτερο έργο, που έδωσε ο Θεός στον άντρα σαν πατέρα ήταν ένα: Να ζητήσει νοσταλγικά και να κατεβάσει το Άγιο Πνεύμα στο σπίτι του και να διδάξει, να καθοδηγήσει, να κατηχήσει, με τον τρόπο του και τη συμπεριφορά του την οικογένειά του. Και σ’ αυτό το έργο, πρώτο βοηθό έβαλα την σύντροφό του, τη γυναίκα του. Ζήτησα από τον πατέρα και την μάνα, ταπεινά να γονατίζουν και να ζητούν το Άγιο Μου Πνεύμα, για να έρθει μέσα στις καρδιές τους, μέσα στα παιδιά τους, μέσα στο σπιτικό τους.
Ξέρω ότι δεν τα καταλαβαίνετε αυτά, γιατί, ενώ έπρεπε αυτά να τα γνωρίζετε μέσα από την Παλαιά και την Καινή Μου Διαθήκη, ενώ έπρεπε να αντιληφθείτε, τι ήλθε ο Γιος Μου να διδάξει, τι ήλθε ο Γιος Μου να ζητήσει, εσείς τα ξεχάσατε και τα παραμελήσατε…
Το Άγιο Μου Πνεύμα ήλθε να τα επαναφέρει. Έστειλα τον πρώτο Παράκλητο, τον Γιό Μου, να σας διδάξει για το Άγιο Πνεύμα κι όταν εσείς Τον θυσιάσατε και ανέβηκε με την Ανάληψή Του μέσα στη δική Μου αγκαλιά ξανά, τότε Εγώ έστειλα τον δεύτερο Παράκλητο. Έστειλα το Άγιο Μου Πνεύμα, για να μπει στις καρδιές σας, χάρη στην υπέρτατη θυσία του Γιού Μου.


Τι είναι το Άγιο Πνεύμα στη ζωή μιας οικογένειας;

Τι είναι το Άγιο Πνεύμα στη ζωή μιας οικογένειας;
Όλοι σας τι θέλετε να είστε, ευτυχισμένοι ή δυστυχισμένοι; Ευτυχισμένοι. Ποιος τη δίνει την ευτυχία; Ο σατανάς ή Εγώ; Ρωτάει ο Θεός. Εγώ, ο Θεός Πατέρας σας, με το Άγιο Μου Πνεύμα.
Τι ζητάτε χαρές ή λύπες; Χαρές! Ποιος τη δίνει τη χαρά, εκτός από τη παρουσία του Αγίου Μου Πνεύματος;
Τι θέλετε να έχετε μέσα στο σπίτι σας, ειρήνη ή γκρίνιες διαρκείς; Ειρήνη! Γιατί τότε δεν ζητάτε το πνεύμα της ειρήνης, το Άγιο Μου Πνεύμα;
Όλοι θέλετε να έχετε τη γνώση της αλήθειας, για να σας ελευθερώσει και να κατευθύνετε τη ζωή σας φρόνιμα, με αρετές, στο δρόμο που θα σας φέρει μέσα στην αγκαλιά Μου. Ποιος θα το κάνει αυτό το έργο; Το Άγιο Μου Πνεύμα.
Έχετε αγωνία στον πόλεμο που σας κάνει ο Εωσφόρος και συγκρούεστε συνέχεια με τις πολεμικές μεθόδους του σατανά και ζητάτε τη βοήθειά Μου. Ποιος είναι αυτός, που θα σας δείξει, το πώς θα πολεμήσετε, το πώς θα υπομείνετε και το πώς με έντεχνο δικό Μου θεϊκό τρόπο θα αποφύγετε τις πλεκτάνες του και μέσα στην καρδιά Μου θα μπείτε; Ποιος θα σας το διδάξει αυτό; Το Άγιο Μου Πνεύμα!

Κάνε πατέρα το σπίτι σου "κατ’ οίκον εκκλησία"

Αυτό το ρόλο θα παίξει ο πατέρας μέσα στο σπίτι. Αλλά για να τον παίξει ο κάθε πατέρας μέσα στην οικογένεια, που Εγώ θέσπισα, που Εγώ ευλόγησα, που την έκανα αγία οικογένεια και την ονόμασα «κατ’ οίκον εκκλησία», πρέπει ταπεινά να γονατίζει στο προσευχητάρι του σπιτιού του και νοσταλγικά να Μου ζητάει το Άγιο Πνεύμα να έλθει και να κατασκηνώσει στις καρδιά την δικιά του, της γυναίκας του και των παιδιών του.               
Έχετε την αίσθηση ότι εκκλησία είναι μόνο αυτή που μαζεύεστε για να προσευχηθείτε; Λάθος! Η πρώτη εκκλησία είναι η κατ’ οίκον εκκλησία, το σπίτι του καθενός. Γι’ αυτό και ζήτησα απ’ τα παιδιά Μου, εκεί να φτιάξουν το θρόνο Μου. Να μπει η εικόνα του Γιου Μου, να μπει το σύμβολο της υπέρτατης θυσίας του Γιου Μου, να μπει η Βασίλισσά Μου, η Μαριάμ, να μπουν όλοι εκείνοι που Με αγάπησαν, που Με λάτρεψαν, που διδάχθηκαν από Εμένα, το πώς να φθάσουν εν Αγίω Πνεύματι σ’ Εμένα, για να τους έχετε παραδείγματα, για να φθάσετε κι εσείς σαν παιδιά τους σ’ Εμένα.
Και στο σπίτι εκείνο, που θα θελήσουν να εγκαταστήσουν τον θρόνο Μου, για να Με δοξάζουν με αγάπη, να Με ευγνωμονούν σαν Θεό τους, να Με λατρεύουν σαν Πατέρα τους, να είμαι Εγώ ο Βασιλιάς τους, Εγώ σ’ εκείνο το σπίτι, όπως και σε κάθε εκκλησία, βάζω άγγελο φρουρό, για να τους φυλάει.
            Όπως στις εκκλησιές έχω αγγέλους για να τις φυλάνε, έτσι και στα σπίτια, όρισα να υπάρχει άγγελος φρουρός του σπιτιού, που εσείς τον αγνοείτε και που θα ήθελα από τώρα και στο εξής, ποτέ να μην  τον αγνοήσετε ξανά, αλλά να προσεύχεστε σ’ αυτόν. Είναι αυτός, που θα σας φυλάει απ’ τα κακά, που θα προστατεύει το σπίτι και μαζί με τον άγγελο της κάθε μιας ψυχής, που Εγώ όρισα σαν μεγαλύτερο δώρο, να σας χαρίσω από την ώρα εκείνη που βαφτίζεστε στο Άγιο όνομα του Γιου Μου και του Αγίου Πνεύματος, αυτοί οι άγγελοι θα σας περιφρουρούν και θα σας αγιάζουν και θα σας καθοδηγούν.

Όμως αλήθεια,γιατί πατέρα ζεις έτσι, ώστε να αγνοείς επιδεικτικά τον ευλογημένο ρόλο που σου έδωσα;

Όμως αλήθεια, πως εσύ τώρα πατέρα, αγνοείς όλη αυτήν την αλήθεια, που Εγώ σαν δώρο σου χάρισα και ζεις έτσι επιδεικτικά, σαν να μην υπάρχω; Αυτή την ερώτηση κάνει ο Θεός Πατέρας στους πατεράδες, που Εκείνος όρισε με την δική Του ευλογία να γίνουν πατεράδες.
Πόσοι πατεράδες από σας, που έχετε και απολαμβάνετε τα μεγαλύτερα Μου δώρα, τα παιδιά σας και τον σύντροφό σας, γονατίζετε και ζητάτε το Άγιο Μου Πνεύμα; Με ευκολία μιλάτε, θριαμβολογείτε, καυχάστε, πανηγυρίζετε για πράγματα άσχετα από τη σωτηρία σας. Από τα πολιτικά κόμματα μέχρι τα ποδόσφαιρα! Από τις διάφορες φιλίες μέχρι τις διάφορες ανοησίες. Και ενώ, σαν ανόητοι πανηγυρίζετε και δεν ντρέπεστε, ντρέπεστε να γονατίσετε και να Μου ζητήσετε το Άγιο Μου Πνεύμα, για σας, τον σύντροφό σας και τα παιδιά σας. Δεν είναι ανοησία, παιδιά Μου, αυτά που κάνετε;  Σας ρωτώ, απλά, παιδιά Μου…

«Γιατί πατέρα σπαταλάς τόσες ώρες στην τηλεόραση, αντί να προσεύχεσαι σε Μένα, να προστατεύω το σπίτι σου από τα κακά που έρχονται;»

Και ενώ βλέπετε τους πειρασμούς και τις δυσκολίες,
να γυρνούν γύρω από το σπίτι σας και να μπαίνουν μέσα, γιατί ο εγκατεστημένος θρόνος του σατανά, η τηλεόραση, είναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ αναμμένη, εσείς τους αγνοείτε και μάλιστα επιδεικτικά τους αγνοείτε!
Ενώ μεταφέρνει στις καρδιές σας όλη την βωμολοχία, όλη την ανηθικότητα, όλη τη διαολιά, όλα τα σατανικά τεχνάσματα του Εωσφόρου, εσείς τι κάνετε; Θα σας πω Εγώ. Βρίσκεστε πολλές φορές στο φοβερό δίλημμα: Να προσευχηθώ τώρα στο Θεό Πατέρα μου ή καλύτερα να δω μια άσχημη ταινία, μια σαγηνευτική ταινία; Ξέρετε τι λέτε από μέσα σας; Θα σας πω Εγώ: «Να καθίσω τρία λεπτά με ντροπή και να πω το «Πάτερ ημών ή να καθίσω τέσσερις ώρες να δω ένα σήριαλ και να δω ξανά κι άλλο ένα;»
Μετρήστε τις ώρες για να δείτε πόσο ανόητοι είσαστε! Κι ενώ πολλές φορές σας έχω προειδοποιήσει γι αυτά τα κακά που έρχονται και που ήδη ξεκίνησαν, ποιος από εσάς τώρα τους πατέρες, που νομίζετε ότι προστατεύετε τα σπίτια σας, θα δυνηθεί να προστατεύσει το σπίτι του;
Σ’ αυτά τώρα που έρχονται και που ήδη ξεκινούν, κλειδί είναι η γιορτή του Παρακλήτου. Μετά ακριβώς απ’ την εορτή του Παρακλήτου, του Αγίου Πνεύματος, ήδη όλα θα ξεκινήσουν με ραγδαίο ρυθμό, με αστραπιαία ταχύτητα. Κι Εγώ μέσα στην άφατή Μου αγάπη και συμπόνια, που σας έχω σαν παιδιά Μου, αν και πληγώνομαι κάθε μέρα, όταν βλέπω ο σατανάς λίγο – λίγο να κατακτά τις καρδιές σας, να Με διώχνει απ’ την καρδιά σας κι εκείνος να κυριαρχεί μέσα σ’ αυτήν, Εγώ λυπάμαι και στεναχωριέμαι. 
Και αυτό το βλέπετε από όλες τις ώρες εκείνες, που εσείς δαπανάτε για εκείνον και δυστυχώς ελάχιστα λεπτά για Μένα. Και αυτά που κάνετε για Μένα, επιτρέψτε Μου να σας πω, ότι τα κάνετε με το ζόρι, γιατί φοβάστε. Όχι από αγάπη! Απλά, γιατί φοβάστε. Τότε όμως τι θα γίνει; Εγώ σ’ αυτή σας την ανοησία, που Με πληγώνετε, γιατί Με διώχνετε από το σπίτι σας, Με διώχνετε απ’ τις καρδιές σας, Με διώχνετε απ’ τα παιδιά σας, Με διώχνετε απ’ τη ζωή σας, Με διώχνετε απ’ το νου, απ’ το στόμα σας, Εγώ πάλι σας σπλαχνίζομαι σαν Μάνα.
Και ξέρετε τι θα επιτρέψω να γίνει; Θα επιτρέψω πριν έρθει αυτό, που εσείς θα ονομάσετε πρώτο κακό, τον πόλεμο, θα επιτρέψω να έρθει άλλο κακό, εξίσου μεγάλο, που θα σας ταρακουνήσει συθέμελα και θα σας ταπεινώσει και θα καταλάβετε ποιες είναι οι πραγματικές αξίες. Αλήθεια, τότε πατέρα πως θα προστατέψεις το σπίτι σου;
Θα μπορέσεις νομίζεις, να το ταΐσεις; Θα μπορέσεις νομίζεις, να το θρέψεις;
Εγώ είμαι Αυτός, που θρέφει τους ανθρώπους. Πως θα τολμήσεις να σηκώσεις το στόμα σου στον ουρανό, για να Μου πεις: «Θεέ Πατέρα, βοήθησε το σπίτι μου;»
Μα ποτέ δεν Με είπες Πατέρα. Ποτέ δεν Με φώναξες. Πάντα επιδεικτικά Με αγνοείς. Τις ώρες σου αλλού τις χάνεις. Δες τον εαυτό σου, δες πόσο ντρέπεσαι για Μένα. Δεν άκουσες τα λόγια που είπε ο Γιός Μου: «Όποιος ντρέπεται, να μιλήσει για Μένα κι Εγώ θα ντραπώ και δεν θα τον ομολογήσω ενώπιον των αγγέλων, όταν θα έρθει η ώρα της κρίσης».
Γι’ αυτό θα επιτρέψω τώρα, πριν την πένθιμη περίοδο της Βασίλισσάς Μου Μαριάμ, να νιώσετε όλοι πανικό, πόνο, θλίψη, λύπη, ταραχή και αναρχία. Είναι αυτά που μόνοι σας πήρατε στην καρδιά σας, αυτά, που μόνο αναζητήσατε και να δω τώρα πως θα επιβιώσετε.
Όμως σε όλα Μου τα παιδιά εκείνα, που Με πίστεψαν σαν Πατέρα τους και Με αγάπησαν σαν Θεό της καρδιάς τους, Εγώ στην καρδιά Μου θα τους κρύψω. Θα τους προστατέψω και δεν θα τους λείψει τίποτα. Θα αναστείλω και θα μεταβάλλω τις δυνάμεις του σώματος και της ψυχής, ώστε με τρόπους που εσείς δεν θα μπορέσετε ποτέ να καταλάβετε, θα επιβιώνουν, αφού θα αλλοιώσω τις δυνάμεις του σώματος. Κι αυτή θα είναι η πρώτη θλίψη. Το πρώτο κακό…
Εύχομαι με την προσευχή σας, να είναι λιγότερη η δύναμη της επίδρασης των σατανικών τεχνασμάτων. Αν προσευχόσασταν ακόμα και αυτό θα το αναιρούσατε. Ακόμα κι αυτό θα το σταματούσα. Αν Με πιστεύατε και προσευχόσασταν και φτιάχνατε μια αλυσίδα προσευχής, αυτό θα το σταματούσα, θα το ακύρωνα. Αλλά όμως τώρα μην Μου ζητάτε να το σταματήσω. Τώρα να Μου ζητάτε να σας προστατεύσω από αυτά που πρόκειται να συμβούν.

«Στη γιορτή της Βασίλισσας Μου Μαριάμ, πολύς κόσμος θα έλθει στην Εκκλησία για να κλάψει για τις πληγές που σας έφερε το πρώτο κακό…»

Στην γιορτή της Βασίλισσας Μου Μαριάμ, στην πένθιμη αυτή περίοδο, θα έλθει πολύς κόσμος στην Εκκλησία, όχι για να πενθήσει ή για να σχολιάσει, ή για να θυμηθεί την Μητέρα σας, την Βασίλισσά Μου Μαριάμ αλλά για  να εκφράσετε με δάκρυα τις πληγές που σας έφερε το πρώτο κακό, η πρώτη θλίψη.
Μακάρι να ήταν η μετάνοιά σας μεγάλη, ώστε να μειωθεί το κακό και να’ ναι λιγότερα εκείνα τα βάσανα, που θα υποστείτε. Μα αν δεν το κάνετε, εκατομμύρια σπίτια, σαν χάρτινοι πύργοι, θα καταρρεύσουν και η παιδαγωγική Μου αγάπη, τρομακτικά με ορμή, σαν κύτος θα καταπιεί πολλές περιουσίες. Και μετά από εκεί, να ετοιμαστείτε για το δεύτερο κακό. Αυτό που θα σας ταπεινώσει! Εσείς λυπάστε, γιατί λέτε πόσα παιδιά θα χαθούν!
Αλήθεια, ποιόν πάτε, παιδιά Μου, να κοροϊδέψετε; Σας ρωτάω, σαν Πατέρας σας από τον ουρανό, Εγώ ο παντοκράτορας και παντοδύναμος, ποιόν πάτε να κοροϊδέψετε; Λυπάστε για ποια παιδιά; Γι’ αυτά τα παιδιά, που οι ίδιοι εσείς τα έχετε διαφθείρει; Για τα παιδιά, που οι ίδιοι εσείς με το κακό παράδειγμά σας, τα βγάλατε έξω από την καρδιά Μου; Γι’ αυτά τα παιδιά τα μικρά, που η μόνη σας έννοια είναι να τους φέρετε να φάνε, λες και δεν έχουνε ψυχή;
Αλήθεια, αυτές είναι οι σκέψεις ενός δικού Μου παιδιού; Δεν έχετε καταλάβει, ότι τα παιδιά Μου που σας τα έδωσα σαν ρόδα, εσείς τα μολύνατε με την άσεμνη ζωή σας; Γι’ αυτό, προσεύχεστε σπλαχνικά, να δω ότι έχει αλλάξει όλη σας η ζωή. Σπλαχνικά να δω τα έργα σας. Με ευσπλαχνία να δω τις οικογένειές σας…

«Είμαι πληγωμένος, γιατί βλέπω τις ψυχές σας να καταστρέφονται και ο σατανάς να πανηγυρίζει!»

Ο λόγος Μου δεν θα είναι πλέον μαλακός, γιατί, όπως εσείς οι γονείς τρέμετε στη σκέψη και αγωνιάτε και ταράζεστε, όταν βλέπετε ότι ένα παιδί σας παθαίνει κακό ή υποφέρει ή έχει χτυπηθεί και κάνετε του κόσμου τις ενέργειες για να αποδώσετε τη δικαιοσύνη στο παιδί σας, έτσι κι Εγώ ταράζομαι, Είμαι πληγωμένος, βρίσκομαι σε αμηχανία αγάπης, γιατί βλέπω τις ψυχές σας να καταστρέφονται και ο σατανάς να πανηγυρίζει!
Γι αυτό ό,τι φέρω, να το ξέρετε ότι από αγάπη πάντα το κάνω, για να μην σας βρει χειρότερο κακό, για να μην χαθείτε σαν ψυχές. Γιατί, τα πιο πολύτιμα Μου στολίδια, είναι οι δικές σας οι ψυχές. Αυτά τα πολύτιμα στολίδια, θέλω Εγώ να πάρω στο ουράνιο Μου Βασίλειο. Μα δείτε, πόσο μολυσμένα είναι από την ασέβεια και την αμαρτία.
Σας ζητάω παρακλητικά, από τώρα μέχρι της Πεντηκοστής, νηστέψτε, προσευχηθείτε, ικετέψετε τον Θεό σας, τον Θεό της καρδιάς σας, να αλλάξει τα γεγονότα, να αναστείλει τις δυνάμεις του κακού κι Εγώ θα το κάνω, εάν εσείς το ζητήσετε. Αλλά Εγώ θα το επιτρέψω, όταν εσείς το αγνοήσετε.
Και μετά ξέρετε, τι θα γίνει; Επειδή δεν παίρνετε από διδασκαλία και θέλετε πρακτικά μόνοι σας να νουθετείστε, θα επιτρέψω να γίνει αυτό, που πρέπει να γίνει και μόνοι σας πρακτικά πλέον να αναζητήσετε την αλήθεια, να καταλάβετε το λάθος σας και Εμένα πλέον να μην Με αγνοείτε.

«Πατέρες, δεν σας έβαλα απλά να κυβερνάτε τα σπίτια, αλλά σαν εκφραστές της δικής Μου αγάπης, να εφαρμόζετε το θέλημά Μου στην οικογένειά σας»

Πατέρες, πατεράδες των οικογενειών, μην νομίζετε ότι είσαστε απλώς οι άντρες που κυβερνούν τα σπίτια. Δεν σας έβαλα σαν άντρες και σαν συζύγους να κυβερνάτε τα σπίτια.

Σαν πατεράδες σας έβαλα να εκφράζετε τη δική Μου αγάπη, να εκφράζετε το δικό Μου θέλημα, να περιμαζεύετε την οικογένειά σας. Εσείς θα μαζεύετε τα παιδιά σας, εσείς θα μαζεύετε την σύντροφό σας, εσείς θα αναγκάζετε το σπίτι να αγιάζει, εσείς όπως φέρνετε την τροφή, το ψωμί για να θραφούν τα παιδιά σας, έτσι να φέρνετε και το ουράνιο Μου ψωμί, το Άγιο Μου Πνεύμα μέσα στις καρδιές των παιδιών σας.
Εάν εσείς δεν το αναζητήσετε, ούτε Εγώ θα το δώσω. Αν εσείς νοσταλγικά δεν παρακαλέσετε, ούτε Εγώ θα σας το χαρίσω. Και τότε μόνοι σας θα δείτε τα σπίτια σας ανυπεράσπιστα να υποφέρουν και τα δικά Μου χέρια θα είναι δεμένα, επειδή Μου τα βγάλατε πάνω απ’ τα κεφάλια των παιδιών Μου. Ανυπεράσπιστοι πλέον θα υποφέρετε….
            Έτσι κάνετε πολλές φορές. Βάζω το χέρι Μου πάνω από το κεφάλι σας και ζητώ εκεί να βρίσκεται και να το φωτίζω συνέχεια και να το ευλογώ κι εσείς με το ζόρι, με τα έργα σας, με τις κακές σας επιθυμίες και με τις ανόητες σας προκλήσεις, ξέρετε τι κάνετε;
Με το ζόρι σηκώνετε το χέρι Μου και Μου το βγάζετε από πάνω σας. Πως θα σας προστατέψω, όταν εσείς δεν θέλετε; Πως να σας σκεπάσω, όταν εσείς δεν το επιθυμείτε; Πως Εγώ θα μπω να κυριαρχήσω στις καρδιές και στο σπίτι σας, όταν εσείς οι ίδιοι Με έχετε βγάλει απ’ έξω;

«Πατέρες, αλλάξτε ζωή κι Εγώ είμαι έτοιμος να σας ευλογήσω»

Γι’ αυτό, αλλάξτε παιδιά Μου. Είναι πολύ ελαχιστότατος ο χρόνος εκείνος, που σας απομένει για να ετοιμαστείτε! Ελαχιστότατος είναι ο χρόνος! Όμως Εγώ, δεν θέλω πολύ χρόνο για να ευλογήσω έναν άνθρωπο. Δεν θέλω πολύ χρόνο, για να του χαρίσω την πηγή του Αγίου Μου Πνεύματος και να του πλημυρίσω την καρδιά με τη χάρη και το θεϊκό Μου έρωτα. Δεν θέλω πολύ! Δεν θέλω πολλές προσευχές να Με ικετεύσουν, για να κατεβάσω το Άγιο Μου Πνεύμα! Δεν θέλω πολλές θυσίες, για να έρθει το Άγιο Μου Πνεύμα! Νοσταλγία θέλω μονάχα! Αγάπη θέλω! Να Μου το ζητήσετε με την καρδιά σας κι Εγώ αμέσως θα το κάνω!
Πόσες φορές ζητάει το παιδί από τη μάνα του ένα ποτήρι νερό; Πόσες φορές το λέει το παιδί για να του το φέρει; Μία, δύο, τρείς, πέντε, δέκα, είκοσι; Πόσες φορές σας το λέει εσάς; Δεν αρκεί μια φορά να ακούσετε την ικεσία του παιδιού σας, για να του δώσετε ένα ποτήρι νερό; Ναι ή όχι;
Τότε, γιατί αμφιβάλετε για τη δική Μου τη στοργή, να σας το χαρίσω το Άγιο Μου Πνεύμα; Μου αρκεί να δω νοσταλγία! Μου φτάνει να δω θεϊκό έρωτα μέσα στην καρδιά σας. Μου φτάνει να δω, ότι Με ζητάτε! Μου φτάνει να δω, ότι θέλετε να Με κάνετε Βασιλιά της καρδιάς σας! Αυτό σας ζητάω, παιδιά Μου.

Είσαστε ένα βήμα πριν από τον όλεθρο, την καταστροφή και την ερήμωση

Παιδιά Μου, πόσο λυπάται η πατρική καρδιά Μου! Και ο Γιός Μου ο μονογενής εξ’ ίσου με Μένα λυπάται και στεναχωριέται. Μα και όλοι οι άγιοι στον ουρανό, Μου ζήτησαν να είναι πλέον στη γη μαζί με όλα τα αγγελικά τάγματα, δίπλα σας, κοντά στις καρδιές σας, σε όσους θα τους αναζητήσουν, για να σας στηρίξουν, να σας προστατεύσουν, να σας καθοδηγήσουν και στο μυαλό σας συνέχεια με απλότητα παιδική, ουράνια θεϊκή, να σας λένε τι πρέπει να κάνετε για να μπορέσετε να αντέξετε, να υπομείνετε και να προχωρήσετε στη ζωή μέσα σ’ αυτό που έρχεται.

Είστε ακριβώς ένα βήμα πριν τον όλεθρο! Το είπα πολλές φορές και δεν το καταλάβατε! Είσαστε ένα βήμα πριν την καταστροφή! Το είπα πολλές φορές αλλά το αγνοήσατε! Είσαστε ένα βήμα πριν την ερήμωση, την τόσο φοβερή αυτή λέξη! Όμως δεν το πιστέψατε. Ποιοι από εσάς, που το άκουσαν μέχρι τώρα γονάτισαν; Ποιοι από εσάς που το άκουσαν άλλαξαν; Ποιοι από εσάς θέλησαν να ενεργοποιήσουν τις δυνάμεις του σπιτιού; Ποιος πατέρας έβαλε τα παιδιά του να προσεύχονται γι’ αυτόν, για την σύντροφό του, για το σπίτι του; Ποιος πατέρας αυτή τη στιγμή Με πίστεψε σαν Πατέρα δικό του, για να Με μεταφέρει και σαν Πατέρα και στα παιδιά του;
Με αγνοήσατε, Με αγνοείτε και μόνοι σας θα αντιληφθείτε τις συνέπειες της άγνοιάς σας… Μέχρι πότε νομίζετε θα παρακαλώ και θα ικετεύω; Μέχρι τη στιγμή εκείνη, που θα επιτρέψω, όπως επέτρεψα στον άσωτο, ξέροντας τι θα πάθει, να τον αφήσω να φύγει, να πάει στη ξένη χώρα, εκεί να υποφέρει και ταπεινά να επιστρέψει σ’ Εμένα και να Μου πει: «Πατέρα, συγχώρεσε με για το λάθος που έκανα».
Το ίδιο θα κάνω και τώρα. Σαν πατέρας θα επιτρέψω να ανεχθείτε, να υποφέρετε, να τραβήξετε όλα αυτά που τράβηξε, εκατοντάδες φορές περισσότερο, εκείνος ο άσωτος, φτάνει μια μέρα η ψυχή σας να μη χαθεί. Γιατί επιστρέφοντας απ’ την μετάνοια, θα μου πείτε: «Πατέρα συγχώρεσε με! Βάλε με ξανά στο ουράνιο Σου Βασίλειο». Κι Εγώ παιδί Μου θα σε δεχτώ.
Αλλά αλήθεια, ποια από όλα αυτά τα παιδιά, που θα ξεστρατίσουν και θα βρεθούν μακριά Μου, μια μέρα θα επιστρέψουν; Ποιο από όλο αυτό το πλήθος των παιδιών, που θα φύγουν μακριά, άραγε θα ταπεινωθεί και με μετάνοια θα αναζητήσει την επιστροφή;
Πάρα πολλά παιδιά θα χαθούν στο δρόμο! Πάρα πολλά παιδιά δεν θα ξαναδούν την επιστροφή! Πάρα πολλά παιδιά ήδη δεν είδαν το ουράνιο Μου Βασίλειο, γιατί μέσα στην πονηρή τους εγωιστική διάθεση, δεν θέλησαν ποτέ να ταπεινωθούν και να Μου ζητήσουν έλεος και ευσπλαχνία.
 Μια Κυριακή πριν της Πεντηκοστής, όταν θα έλθει η μέρα να Μου ζητήσετε το Άγιο Μου Πνεύμα, Εγώ, παιδιά Μου, πως θα σας το δώσω;
Σε ποιους θα το δώσω; 
Σ’ εσάς, που είστε ακόμα αδιάφοροι;
Σ’ εσάς, που το αγνοείτε;
Σ’ εσάς, που δεν θέλετε να Μου το ζητήσετε;   
Σ’ εσάς, που δεν νιώθετε την ανάγκη να είσαστε ευτυχισμένοι;
Σ’ εσάς, που δεν καταλαβαίνετε την αξία της πατρικής Μου προστασίας;

Επίλογος


Εύχομαι ο Θεός, να μας ευλογήσει! Να ακούσουμε με τα αυτιά μας τα λόγια του Θεού Πατέρα και την άλλη Κυριακή να είμαστε προετοιμασμένοι. Μακάριοι αυτοί που θα ακούσουνε τη φωνή Του: «Έλα, γιε Μου, έλα κόρη Μου, να χύσω μέσα σου το Άγιο Πνεύμα της ειρήνης και της ευλογίας». Αυτοί θα είναι τυχεροί, θα είναι ευλογημένοι, γιατί και θα αντέξουν και για χάρη του Χριστού θα υποφέρουν και στο ουράνιο Του Βασίλειο θα μπούνε.
Αλίμονο σε όλους εκείνους, που είναι φίλοι μας, γνωστοί μας, αδέλφια μας, αλλά δεν θα δουν το ουράνιο Βασίλειο και δεν θα χαρούν αυτό, που Εκείνος προσφέρει, αλλά θα ζήσουν έναν υπέρτατο πόνο,  που από τώρα ξεκινάει και ο Θεός να βάλει το χέρι Του κάποια στιγμή να τελειώσει…
Τώρα ο πόνος, ο πανικός, η θλίψη, η ταραχή, θα είναι μόνιμοι σύντροφοι του καθενός ανθρώπου. Αυτοί που θα ζήσουν τώρα μέσα στο Θεό, θα Τον ικετεύσουν να μπει στην καρδιά τους. Σ’ αυτούς, ενώ θα υπάρχει πόνος και θλίψη απ’ έξω, το Άγιο Πνεύμα θα τους δίνει πολύ δύναμη, πολύ υπομονή, και κυρίως θα τους χαρίζει πολύ ειρήνη.
Αυτό λέει ο ουρανός, ειρήνη θα έχουν! Και θα αντέξουν και θα ευλογηθούν και θα αγιάσουν και θα δούνε επί των ημερών τους τόσες αναρίθμητες ψυχές, άπειρες ψυχές, που δεν θα το φανταζόταν ποτέ ούτε και ο σατανάς, να λατρεύουν τον τριαδικό Θεό.
Ενώ νόμιζε, ότι θα κυριαρχούσε ο σατανάς σε όλους τους ανθρώπους, θα δει άπειρες ψυχές να λατρεύουν με θεϊκό έρωτα τον Θεό και να ανεβαίνουν προς το ουράνιο Βασίλειο του Θεού Πατέρα.
Εύχομαι να είσαστε από αυτές τις ψυχές που θα ευλογηθούν. Αμήν!


(ΚΗΡΥΓΜΑ Π. ΕΛΠΙΔΙΟΥ ΒΑΓΙΑΝΑΚΗ, Κυριακή των Αγίων Πατέρων)


ΕΚΤΥΠΩΣΗ