Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ!



ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ!

 Ο Κύριος θέλει να πει σε όλους μας:
«Πως έρχεστε και Με μεταλαβαίνετε ενώ αγνοείτε το θέλημά Μου;
Πολλές φορές έρχεστε επιδεικτικά…
Και ενώ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΤΕ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ.
Έχετε φανταστεί μεγαλύτερη ταπείνωση, από αυτήν που υπέστηκα όταν Με γύμνωσαν, όταν Με ξευτέλισαν, όταν Με έβρισαν και όταν Με ανέβασαν με τον πιο εξευτελιστικό τρόπο πάνω σ’ ένα Σταυρό; Μεγαλύτερη ταπείνωση από αυτήν υπάρχει;
-Πότε εσείς έχετε υποστεί τέτοια ταπείνωση;
Κι όμως δεν θέλετε να κάνετε την πιο απλή ταπείνωση, να ομολογήσετε αυτό το λάθος που κάνετε και να πείτε:
«Θεέ μου, Πατέρα μου, συγχώρεσέ με, γι’ αυτό που έκανα».

Και όχι μόνο δεν ντρέπεστε να καθίσετε να τα πείτε απλά και ταπεινά στον πνευματικό σας, αλλά ούτε και σε Μένα τα λέτε, που ξέρετε πως δεν σας βλέπει κανείς, που δεν πρόκειται να σας κρίνει κανείς και να σας σχολιάσει. Ούτε καν σε Μένα δεν σηκώνετε τα μάτια σας στον ουρανό και να πείτε:
«Θεέ μου, συγχώρεσέ με, που έκανα αυτό το λάθος» και να Μου ζητήσετε το έλεός Μου και τη συγχώρεσή Μου. Ούτε καν αυτό δεν κάνετε…

-ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ;
Δεν σας εμποδίζει κανένας. Μόνο η απιστία και η ολιγοπιστία σας. Γιατί αν ξέρατε ότι υπάρχω και κατευθύνω τη ζωή σας, δεν θα σκεφτόσασταν τίποτα άλλο. Αλλά αμέσως μόλις κάνατε το λάθος, έπρεπε να αφήνατε να γονατίσει η ψυχή σας κι Εγώ να ακούσω τη γλυκιά φωνή του παιδιού Μου.
Μ’ αρέσει να ακούω τη συγγνώμη σας, γιατί σαν ευωδία ανεβαίνει στον ουρανό. Μα πόσο αλήθεια λίγες ευωδίες ανεβαίνουν στον ουρανό… Γιατί δεν λένε πια οι άνθρωποι συγγνώμη! Είναι εγωιστές!
Είσαστε τόσο μπλεγμένοι με την κατασκευασμένη σατανική τεχνική του Εωσφόρου, που δεν αντιλαμβάνεστε πόσο μεγάλο κακό κάνετε στον ίδιο σας τον εαυτό, όταν θυμώνετε, όταν βλαστημάτε, όταν οργίζεστε, όταν γίνεστε άκαρδοι, όταν ζηλεύετε και όταν κατακρίνετε. Δεν το έχετε καταλάβει. Είναι τα λάθη αυτά που πικραίνουν τον Θεό Πατέρα Μου. Γιατί δεν γονατίζετε; Γιατί δεν λέτε συγγνώμη; Γιατί δεν αφήνετε τη ψυχή σας να ομολογήσει το λάθος σας κι Εγώ να σας ελεήσω;
………………….
Γράφετε λοιπόν τα λάθη σας τώρα κι έπειτα πείτε τα. Να τα γράφετε, γιατί μόνο που τα λέτε, τα ξεχνάτε.
Γράψτε τα και προσευχηθείτε στον ουράνιό σας Πατέρα:
«Δες, Πατέρα μου, έκανα αυτό κι εκείνο».
Και όταν η μετάνοια πιο πολύ μπει στην καρδιά σας, τότε θα έλθετε με ταπείνωση και χωρίς φόβο να τα πείτε και στους δικούς Μου υπηρέτες, ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, που αυτοί μετά θα σηκώσουν τα χέρια τους στον ουρανό και θα ανατρέψουν τις δυνάμεις του σκότους και θα σας χαρίσουν με την δύναμη και την εξουσία που τους έδωσα, την αιωνιότητα μέσα από τον ερχομό του Αγίου Μου Πνεύματος!

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ