Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ!




ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ!

Δεν ξέρω αν καταλάβετε σήμερα, τι μας αποκαλύπτει ο Θεός μέσα από αυτό το μυστήριο που μας παραδίδει, την θεία Κοινωνία, το θαύμα των θαυμάτων!
ΜΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ! Σύσσωμοι.
-Αλλά πως;
Εδώ είναι το μυστήριο!
Εμείς μέχρι τώρα ξέραμε ότι ο Θεός άνοιγε την αγκαλιά Του για να μας αγκαλιάσει.
Αυτό δεν ξέραμε;
-Ναι.
-Μα, σε κάθε θεία Κοινωνία, ποιος ανοίγει την αγκαλιά του, για να πάρει μέσα στην καρδιά του τον ίδιο τον Θεό;
-Ο άνθρωπος.

ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, 
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟ ΤΟΥ! Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε και σεις παιδιά, πόσο πρέπει να Τον αγαπάτε σαν κάτι δικό σας. 
Είναι Αυτός που ποτέ δεν θα σας προσβάλλει! 
Είναι Αυτός που ποτέ δεν θα φύγει από κοντά σας! 
Είναι Αυτός που πάντα θα μένει κρυμμένος στην καρδιά σας, για να Του μιλάτε απλά σαν τον πιο γλυκό Αδελφό που αποκτήσατε ποτέ!

Είναι όμορφο πριν κάνετε κάτι να Του λέτε: «Μικρούλη, πες μας τι να κάνουμε τώρα;» Ρωτάτε Τον! Συνήθως η μια φίλη ρωτάει την άλλη φίλη: «Αυτό σκέφτομαι να κάνω».
Μα τώρα έχετε τον μοναδικό ΦΙΛΟ, ο οποίος είναι και δικό σας ΑΔΕΡΦΟΣ! Αλλά γίνεται και ΠΑΤΕΡΑΣ σας, όποτε Τον αναζητήσετε σαν παιδιά. Αλλά γίνεται και ΓΙΟΣ σας, όποτε Τον αγαπήσετε σαν μάνα και σαν πατέρας. Αυτό είναι το μυστήριο, το θαύμα των θαυμάτων! -Υπάρχει μεγαλύτερο μυστήριο από αυτό; Πέστε μου.

-Όχι.

Αυτό ζηλεύει ο σατανάς! Γιατί δεν μπορεί να ανεχτεί, πως ο Θεός έκανε ένα τέτοιο δημιούργημα, που του έδωσε την δυνατότητα να έχει τέτοια προνόμια, να μιλά μαζί Του, να Τον αγκαλιάζει, να Τον παίρνει στην καρδιά Του! 
-Το καταλαβαίνεται; 
-Ναι.
Θέλω σήμερα να αλλάξει η ζωή σας! Δεν το θέλω εγώ, Εκείνος το θέλει. Είναι η πρώτη φορά που σας το ζητάει παρακλητικά. 
Πάντα λέει ο Ιησούς: «Όποιος θέλει, ας έρθει πίσω Μου».

Μα σήμερα, παρακλητικά μιλάει ο Μικρούλης: 

«Γίνετε σαν τη Μαμά Μου! Δώστε Μου τα χάδια και τα φιλιά που Μου έδινε η Μαμά Μου! Δώστε Μου τη ζεστή αγκαλιά, που Μου χάριζε ο γέροντας Ιωσήφ».

Φωνάζει στους άντρες: 

«Σηκώστε Με στην αγκαλιά σας κρύψτε μέσα στην καρδιά σας, μιλάτε μου γλυκά και Εγώ σαν Γιός θα σας δώσω τη μοναδική χαρά. Αλλά και σαν Θεός Πατέρας, ένα με τον Ουράνιο Μου Πατέρα, θα σας δώσω μια μέρα την απέραντή Μου Βασιλεία, το ουράνιο Μου αυτό Βασίλειο, που το έχω κλειστό και περιμένει πότε θα ανοίξω τις πύλες, για να βάλω όλα Μου τα παιδιά, εκείνα που θα Με φωνάζουν Υιέ Μου και Θεέ Μου».

Ξεκινήστε λοιπόν, μην χάνετε τις ευκαιρίες! 
Να, ποια είναι η πραγματική αλλαγή στον άνθρωπο! Να, ποιος είναι ο πραγματικός στόχος, ο πραγματικός προορισμός του ανθρώπου, να γίνει ένα με τον Υιό και Θεό του!
Και έτσι θα επαναληφθεί αυτό που και είπε η Παναγία: 
«Και συ Γιέ και Θεέ μου, παράλαβέ μου το πνεύμα». 
Δηλαδή: «Πάρε μου το πνεύμα και ένωσέ το να γίνει ένα με τον Θεό Πατέρα. Πάρε μου το πνεύμα και άγιασέ το με το Άγιο Πνεύμα. Πάρε μου το πνεύμα και κάνε με ένα με Σένα. Πάρε μου το πνεύμα και δείξε μου το ουράνιο Βασίλειο, εκεί που μένει ο Γιός μου και Θεός μου και ο Πατέρας μου και Θεός μου». 
Αυτό είναι θαύμα των θαυμάτων! Περιμένετε άλλο πιο μεγάλο θαύμα από αυτό;

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ