Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ: Ο ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ ΤΟΥ ΥΙΟΣ!



ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ:
Ο ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ ΤΟΥ ΥΙΟΣ!

Το δεύτερο μεγάλο δώρο που σας δίνω, λέει ο Θεός Πατέρας, είναι ο μονογενής Μου Υιός, ο Ιησούς, που θέλω να Τον αγαπήσετε, όπως Τον αγάπησε η Μαμά Του. Τον αγάπησε. Τον λάτρεψε. Τον αγκάλιασε. Τον χάιδεψε. Τον φίλησε. Μέσα στα στήθη της Τον έσφιξε. Και την ώρα εκείνη που Τον θήλαζε, Εγώ έσπερνα το θείο Μου φως μέσα στην καρδιά της, για να θηλάζει τον θείο Μου έρωτα και την θεία Μου ευσπλαχνία.
Τον Γιό Μου σας δίνω σαν το δεύτερο μεγάλο δώρο, είτε μέσα από το Όνομά Του κάθε φορά που θα Τον ονοματίζεται, είτε μέσα από την Θεία Κοινωνία, όταν θα κοινωνάτε των Αχράντων Μυστηρίων. Κάθε φορά που θα λέτε «Ιησού μου, έλα στην καρδιά μου. Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με», Εκείνος θα έρχεται να σας σφίξει στην αγκαλιά Του. Να σας κρατά από το χέρι και να σας ενισχύει στον αγώνα που κάνετε.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αλλά δεν είναι μόνο ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, που θέλω να γραφτεί με χρυσά γράμματα στην καρδιά σας.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΓΙΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΕΝΑ Μ’ ΕΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΠΟΤΕ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ποιο μωρό μπορεί να φοβηθεί, όταν στην αγκαλιά της μάνας του λαγοκοιμάται και το στήθος της το ιερό θηλάζει, για να ποτιστεί από το νέκταρ της στοργής της, μέσα από το γάλα που Εγώ μεταμορφώνω μέσα στο αίμα του;
-Ποιος είναι λοιπόν εκείνος, που μπορεί να αγνοήσει αυτή τη θυσία του Γιού Μου;
-Ποιος είναι λοιπόν εκείνος, που μπορεί να αγνοήσει τον έρωτα του Γιού Μου;
 -Το πόσο σας λατρεύει, το πόσο σας αγκαλιάζει, όταν σας δίνει το ίδιο Του το Αίμα σαν γάλα για να σας ποτίζει;
-Ποιος είναι λοιπόν εκείνος, που μπορεί να αμφιβάλει γι’ αυτό το μεγαλείο της υπέρτατής Του θυσίας, που θυσιάστηκε, για να σας δώσει το ίδιο Του το Σώμα και το ίδιο Του το Αίμα;

Όσοι με πίστη θα έρχονται να μεταλαβαίνουν, όσοι με πραγματικά ερωτική διάθεση θα έρθουνε, Εγώ θα τους ποτίζω μέσα από το Αίμα του Γιού Μου, τον θείο Μου έρωτα και την θεία Μου ευσπλαχνία.
Αυτούς Εγώ θα τους κρατώ στην αγκαλιά Μου. Θα τους κρατάω στην καρδιά Μου.               Σ’ αυτούς θα μεταμορφώσω τη ψυχή τους. Θα την κάνω τόσο τρυφερή, τόσο στοργική, γεμάτη αγάπη και ευσπλαχνία. Να μην υπάρχει κανένα όνειδος ζήλειας, φθόνου, κακίας, κατάκρισης και οποιασδήποτε άλλης αμαρτίας. Γιατί, όπου ο θείος Μου έρωτας κατασκηνώνει στις καρδιές, εκεί αμέσως η χάρις του παναγίου Μου Πνεύματος κατασκηνώνει και γίνεται η ψυχή του το μεγαλύτερο παλάτι, η μεγαλύτερη Εκκλησία.

Σ’ αυτές τις καρδιές τις δικές σας, αναζητώ Εγώ να μπω σαν Θεός, λέει ο ουράνιος Πατέρας για το καθένα αγοράκι Του, για το κάθε κοριτσάκι του. Γιατί το μόνο που θέλει είναι να καταλάβετε το πόσο μας αγαπά.

Το δεύτερο μεγάλο Του δώρο και τρανό, είναι το Όνομα του Γιού Του, για να φοβάται ο σατανάς. Γι’ αυτό γράφτηκε στη Γραφή: «Δεν υπάρχει Όνομα πιο δυνατό στο ουρανό, που να το ευλαβούνται οι Άγγελοι, αλλά ούτε και πιο φοβερό Όνομα, που να το φοβούνται οι δαίμονες».
Αλλά δεν υπάρχει και πιο ωραίο Όνομα γλυκό, για εκείνες τις ψυχές που θα το λατρέψουν. Αυτό το Όνομα είναι το Όνομα της Μάνας και του Πατέρα.
-Τι κάνει ένα παιδί για να αισθανθεί ωραία;
-Τι κάνει ένα παιδί, όταν φοβάται;
-Τι κάνει ένα μωρό, ένα μικρό παιδάκι, όταν νιώσει τον κίνδυνο να τον πλησιάζει;
-Ποια λέξη χρησιμοποιεί και αμέσως ο φόβος σταματάει;
-Μαμά!
Μαμά, φωνάζει το παιδί και αμέσως γυρνάει η μάνα να το δει. Γυρνάει η μάνα να το αναζητήσει. Γυρνάει η μάνα από το χέρι να το πιάσει. Γυρνάει η μάνα στην αγκαλιά της να το βάλει. Γυρνάει η μάνα μέσα στην ίδια της την καρδιά να το προστατέψει και να το γεμίσει με την ασφάλεια της μητρικής της παρουσίας.
Γι’ αυτό, ποιος από σας δεν θα μπορέσει να καταλάβει, το πόσο Εγώ νιώθω ωραία και ευτυχισμένα, όταν το δικό Μου το μωρό, το δικό Μου το βρέφος, εσείς, ο καθένας από σας Με φωνάζει «Πατέρα μου, που είσαι στον ουρανό»;
-Πως φωνάζει ο γιός τον πατέρα του;
-Πως φωνάζει το μικρό κοριτσάκι τον πατέρα του;
-Μπαμπά!
Έτσι να Με φωνάζετε κι εσείς.
Γι’ αυτό και πριν Με πάρετε στην καρδιά σας μέσα από την θεία Κοινωνία των Αχράντων Μυστηρίων, Εγώ έγραψα να λέτε αυτή την προσευχή: «Πάτερ ημών», και όχι «Θεέ ημών».
Δεν Είμαι απλά ο Θεός σας. Είμαι ο Πατέρας σας. Είμαι ο Πατέρας σας και Θεός σας. Είμαι πρώτα Πατέρας σας και μετά Θεός σας. Είμαι πρώτα η Καρδιά σας και το Σπλάχνο σας. Είμαι πρώτα η Αγάπη σας και μετά όλα τα άλλα.
Αυτό, όσοι θα το καταλάβουν, Εγώ θα χύσω μέσα τους άπλετα τη χάρη του παναγίου Μου Πνεύματος.

(απόσπασμα από κήρυγμα του πατρός Ελπιδίου Βαγιανάκη: ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ